• Hi allemaal,

    Nog 29 dagen. Wij zijn nog maar 29 dagen verwijderd van het jaar 2023! Dat betekent: NIEUWE CONCERTEN! Een heel jaar vol nieuwe concerten en artiesten die naar ons landjes komen.
    Na de corona periode lijken ineens alle artiesten weer op tour te gaan, dus ik hoop dat jullie ook genoeg vrije dagen hebben en/of goed zijn in keuzes maken.

    De mensen die mij wat langer kennen, weten dat ik geregeld in Amsterdam en omstreken te vinden ben voor een avondje bij mijn favoriete artiesten. Ik kan het dus eigenlijk ook niet laten om dit nieuwe topic aan te maken. Daarnaast ben ik ook lichtelijk gedwongen door Derks.

    Dus, naar welke concerten gaan jullie in 2023? Misschien kunnen we een mini-Quizlet meeting houden bij een concert waar meerdere Quizletters aanwezig zijn.
    En om dan maar gelijk nog een paar vragen erbij stellen:
    Naar welke concerten zijn jullie dit jaar geweest en welke artiest zouden jullie heel erg graag nog eens live willen zien?


    Mijn lijstje voor volgend jaar:
    • Isaac Anderson
    • Lewis Capaldi
    • Sam Smith
    • Harry Styles
    • Louis Tomlinson
    • Stromae

    Dit topic laat mij bedenken dat ik mijn lijst op mijn profiel ook nodig moet updaten na al die jaren. Of verwijderen

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 20:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    - måneskin | 27 februari 2023 | ziggodome
    - barbara pravi | 7 maart 2023 | tivoli
    - meau | 5 april 2023 | tivoli
    - floor jansen | 13 april 2023 | tivoli
    - froukje | 26 mei 2023 | tivoli
    - guus meeuwis | 17 juni 2023 | psv stadion

    dit is mijn planning tot nu toe voor 2023 c:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 19:33 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb behoorlijk wat concerten en feesten gehad. Ik wacht wel echt op Niall dus fingers crossed

    Ik ben geweest naar:
    Snollebollekes in concert
    Diggy Dex 2 maal
    Suzan en Freek
    Beste zangers in concert
    Ed sheeran

    Daarnaast de nodige foute party's en festivals.

    Komend jaar ga ik naar:
    Diggy dex ( 3 x dezelfde show :) want hij is zo goed en niet zo gek duur)
    Harry Styles
    Lewis Capaldi
    Snollebollekes
    Dean Lewis ( nog kaartjes kopen)
    Suzan en freek

    Dus weer genoeg.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 22:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    3 mei 2023 eindelijk na zoveel corona-uitstel naar mijn favoriete band Sabaton.🤘


    ars moriendi

    2022
    - 5SOS 2x
    - Sasha Alex Sloan
    - Ateez
    - Mother Mother

    2023
    Sowieso 5SOS weer zodra er een tour announcement is haha en ga proberen woensdag tickets for Ateez te krijgen. Ik zou nog graag AWOLNATION, Bastille & twenty one pilots (weer) en KONGOS zien. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Oeh, ik ben al heel lang niet meer naar een concert geweest, afgelopen zomer wel naar een festival (Snollebollekes). Maaaaar heb nu de eerste in Februari op de planning staan, Kang Daniel, en woensdag ga ik samen met een vriendin tickets voor Ateez proberen te scoren! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    GeminiCoven schreef:
    2022
    - 5SOS 2x
    - Sasha Alex Sloan
    - Ateez
    - Mother Mother

    2023
    Sowieso 5SOS weer zodra er een tour announcement is haha en ga proberen woensdag tickets for Ateez te krijgen. Ik zou nog graag AWOLNATION, Bastille & twenty one pilots (weer) en KONGOS zien. (:

    AWOLNATION is heeel tof live!


    ars moriendi

    Ik ben afgelopen jaar onverwachts bij Ed Sheeran geweest omdat een collega kaartjes had en niet meer kon gaan. Gratis kaartjes voor mij (blush)
    Maar het was wel een helse reis tbh (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeeh! 🖤🖤

    Voor nu staat in 2023 Arctic Monkeys en Bring me the Horizon op de planning.

    oops ik bedenk me net dat ik de andere vragen niet beantwoordde

    dit jaar ben ik trouwens alleen bij meau geweest, maar dat was zo'n fijne ervaring dat ik meteen diezelfde avond mn kaartje voor volgend jaar kocht c':

    ik wil ook nog een keer terug naar paramore, en wende snijders' stage presence maakt me ook vet blij, dus als ik een performance van haar kan scoren ooit word ik ook gelukkig


    because i knew you, i have been changed for good

    Sev schreef:
    (...)
    AWOLNATION is heeel tof live!


    So I've heard! Mijn vriendin is laatst naar een concert geweest met niets dan lof! Very excited.


    Because I love him, do I need another reason?

    Fucking love concerten ✨

    Afgelopen jaar naar Hella Mega (Weezer, Fall Out Boy, Green Day), Guns n' Roses, 5 Seconds of Summer en twee keer naar Kodaline geweest.

    Voor 2023 staan tot nu toe Panic at the Disco, St. Lundi, The Weeknd en Coldplay op het programma, maar heb een aardig lijstje concerten waarvan ik nog overweg om tickets voor te kopen haha.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 22:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat, lichtelijk gedwongen door mij? Dat zou ik noooooooit durven (cat). Ik ben onschuldig!!!!!! (A)

    Afgelopen jaar ben ik bij één concert geweest, en dat was wel op 2 april het concert van Louis Tomlinson in AFAS LIVE waar ik echt op een super chille plek stond!
    Louis staat ook voor 2023 weer op mijn to-go lijstje, ik heb tickets ergens laagste rang zitplaatsen, maar ach, ik ben erbij (hoera).

    Ik weet niet of een "live"stream van een concert telt, maar ik was ook eind oktober bij Pathé voor de broadcasting van Coldplay's concert in Buenos Aires. Dat was ook echt super vet, en oprecht, popcorn eten terwijl je bij een concert 'zit' is echt een heel nieuwe ervaring. Maar het was onwijs tof, ER WAREN BALLONNEN (yeah) :Y)

    Oh, en ik ben eind maart naar Amsterdam geweest en eind juni naar Dordrecht, want daar hield Anson Seabra meetings. En bij beide meetings was er een soort vragenrondje vooraf en daarna ging hij met z'n gitaar in de openlucht enkele nummers spelen (H) Een soort openlucht mini-concert. Ik weet niet of dat echt meetelt als een concert, maar het was een heeeeeel toffe ervaring. Medio oktober stond hij in het voorprogramma voor het concert van Dean Lewis, maar ik kon geen ticket krijgen en uiteindelijk kon ik ook door omstandigheden sowieso niet gaan (dus was ik wel blij dat ik geen ticket had). Zijn eerste echte gig-concert in Nederland als voorprogramma heb ik dus gemist (huil) maar ik reken me al heel rijk met de twee 'akoestische' optredens tijdens de meetings. Het was heerlijk.

    Mocht Anson solo door Europa gaan touren dan wil ik daar zeker naartoe. En ik wil ook nog steeds heel erg graag tickets voor Coldplay bemachtigen want tickets voor Coldplay zijn al sinds de kaartverkoop in 2015 een dingetje (cat). Toen had ik er een in m'n winkelmandje, maar werd ik door de vrouw die mij gebaard heeft enorm daarin beperkt: "Je koopt maar de DVD". En nu in 2022 kon ik absoluut met geen mogelijkheid door de wachtrij heen komen :( Stel dat ik al m'n organen zou moeten verkopen om naar het concert te kunnen, dan wil ik best alles doneren op de dag na het concert. Als ik maar naar Coldplay kan...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij Harry Styles heb ik met een groepje van Quizlet uit een rpg afgesproken voor een meeting. Mochten er nog meer mensen heen gaan en zin hebben waarschijnlijk spreken we van te voren in die omgeving af en voel je vrij om te komen ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een leuke dingen heeft iedereen al op de planning staan! Goede vooruitzichten!

    @IrishNialler; Ik wil ook heel graag naar Niall toe. Helaas doet hij momenteel alleen festivals en wil daar dus liever niet naar toe. Ik wacht geduldig met je mee af.
    En wat leuk dat je naar Harry met een groepje gaat! Welke dag en tickets hebben jullie?

    @GeminiCoven 5SOS was wederom geweldig. Heb dit jaar ook een aantal shows gehad en denk dat het er met de volgende tour nog een paar extra worden. Denk je dat het 23 word? Ik hoorde ook iets over 24?

    @SPECS dat is een hele slechte artiest om zo even tickets voor te krijgen. Je kunt het niet slechter treffen. (Nerd) hoor je sarcasme? Ben er dit jaar ook twee dagen geweest.

    @Toreador Kwam dat door de artiest of door de ervaring? Hoe dan ook, dat klinkt niet zo best.

    @reguluswife Oh jaloers! Ik zou naar Green Day gaan maar testte de ochtend positief. Beetje jammer. Waren ze goed? Ik heb nog steeds niet naar de filmpjes/foto’s willen kijken van die tour. The Weeknd lijkt mij heel tof! Leuk! Wat overweeg je om nog te kopen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Wat een leuke dingen heeft iedereen al op de planning staan! Goede vooruitzichten!

    @IrishNialler; Ik wil ook heel graag naar Niall toe. Helaas doet hij momenteel alleen festivals en wil daar dus liever niet naar toe. Ik wacht geduldig met je mee af.
    En wat leuk dat je naar Harry met een groepje gaat! Welke dag en tickets hebben jullie?

    @GeminiCoven 5SOS was wederom geweldig. Heb dit jaar ook een aantal shows gehad en denk dat het er met de volgende tour nog een paar extra worden. Denk je dat het 23 word? Ik hoorde ook iets over 24?

    @SPECS dat is een hele slechte artiest om zo even tickets voor te krijgen. Je kunt het niet slechter treffen. (Nerd) hoor je sarcasme? Ben er dit jaar ook twee dagen geweest.

    @Toreador Kwam dat door de artiest of door de ervaring? Hoe dan ook, dat klinkt niet zo best.

    @reguluswife Oh jaloers! Ik zou naar Green Day gaan maar testte de ochtend positief. Beetje jammer. Waren ze goed? Ik heb nog steeds niet naar de filmpjes/foto’s willen kijken van die tour. The Weeknd lijkt mij heel tof! Leuk! Wat overweeg je om nog te kopen?


    We hebben kaartjes voor 5 juni. Iedereen zit ergens anders maar dachten dat is makkelijk meeten 🤣 ik ga idd ook niet naar n festival al wil ik hem zo graag weer zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan