• hallo ik heb letterlijk al ages geen nieuw topic meer geopend but here I am! anyways, mensen, goSupermodel is gewoon terug? ik heb het gevoel alsof ik meer moet typen aangezien dit een Echt Topic is maar ik ben gewoon sprakeloos! goSupermodel *O**O**O* who remembers this


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb het even moeten Googlen haha, ik heb het zelf nooit gespeeld. Ziet er wel uit alsof mijn 13-jarige-ik het helemaal geweldig had gevonden!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Na 6 jaar. Ik kan het me nog herinneren als tween of jonger tiener dat ik dat soms speelde.

    LOL. Nope.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat ooit heel even gespeeld ja, vond het wel grappig om te horen dat het terug is. Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een kijkje moet nemen voor de nostalgie. (:


    The truth is out there.

    Dit is wel een stukje nostalgie haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben uit nieuwsgierigheid is op de site gaan kijken en wow. Instant flashbacks, het is exact zoals ik me herinner.

    Echt veel gespeeld vroeger, dat make-up spel, wie is het mooiste gekleed, etc. Heb toch maar weer een account aangemaakt, lol.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vroeger idd ook wel een tijdje gespeeld. Net even de site nog weer bekeken en de golf aan nostalgie. xD Damn.


    Credendo Vides

    Ik weet nog dat ik dit speelde op een PC in een 'hotel' waar we in de zomer van 2012 waren. Was via Pharosreizen een goedkoop hotel (ontbijt + diner inbegrepen voor de ouders, ontbijt, lunch en diner inbegrepen voor de kinderen t/m 13) met veel activiteiten. De kinderen hadden echt alles voor het zeggen in dat hotel, lol.

    Je mocht een half uurtje op de computer met een soort munt die je dan bij de receptie kon afhalen en we gingen daar goSupermodel mee spelen. M'n zusje had ineens iemand gehackt of zoiets, ze had allemaal dure spellen en credits (of hoe dat ook heette daar). Dus ze liep helemaal stoer te doen en alles. Nog steeds geen idee hoe dat is gebeurd, of er iemand vergeten was uit te loggen of zoiets en zij dan nu in dat account zat of wat dan ook.

    Ik vond het niet zo'n fantastisch leuk spel, ik speelde vroegaaaah liever Eccky, waar je een baby geboren kon laten worden en die dan op ging voeden (moest je elke dag spelen, anders ging het dood, soort menselijke Tamagotchi meets Sims). Later hebben ze Eccky ook meer aangepast naar een of ander soort verhaal/rollenspel dus toen vond ik dat ook niet leuk meer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly