• Hey lieve users,

    Hij is terug van weggeweest: de grote sneeuwballenactie! Reageer op creaties van andere users en bekogel ze met sneeuwballen *O*



    Het grote Quizlet
    Sneeuwballengevecht!

    –––––––––––––––––––––
    24 december - 8 januari



    ⛄ Wat is de bedoeling?
    De volgende 2 weken kunnen jullie sneeuwballen verzamelen door reacties op creaties te plaatsen. Deze reacties tellen alleen als het reacties zijn op andermans creaties (en dus niet op die van jezelf).
    Vervolgens kunnen deze sneeuwballen gegooid worden naar andere actieve users van Quizlet. Je kan dus geen sneeuwbal naar jezelf gooien. Uiteindelijk zal degene die de meeste sneeuwballen gegooid heeft - dus niet enkel verzameld, maar ook gegooid - beloond worden met een maand lang gratis golden membership!

    ⛄ Hoe doe ik mee?
    Je doet standaard mee. Bij Overige Instellingen is echter wel de mogelijkheid het sneeuwballengevecht uit te zetten. Je hebt dus ook de optie om niet mee te doen.


    ⛄ Alle praktische informatie nog eenmaal op een rijtje:

    1) Sneeuwballen verdien je door reacties te plaatsen op andermans creaties.
    2) Na het plaatsen van een reactie verschijnt er een pop-up. Deze kan je sluiten of je kan kiezen voor "Gooi Sneeuwbal".
    3) Via "Gooi Sneeuwbal" kom je op het sneeuwballenoverzicht. Daar kan je terugvinden hoeveel sneeuwballen je hebt verdiend, hoeveel sneeuwballen je hebt gegooid en hoeveel je er nog kan gooien. Daarnaast vind je er ook een geschiedenis terug naar wie je hebt gegooid, wie er naar jou heeft gegooid, etc. Achter een deel van de punten in die geschiedenis staan links waarop je kunt klikken om naar die desbetreffende user te gooien. Je kan echter ook naar iemand gooien die daar niet tussenstaat. Dit doe je door naar diens profiel te gaan en daar bovenaan op "Gooi Sneeuwbal" te klikken.
    4) Als je bent geraakt door een sneeuwbal krijg je ook een pop-up. Als je niet online bent krijg je na een uur een mailtje dat je geraakt bent.
    5) Bij Overige Instellingen heb je de optie om niet mee te doen met het sneeuwballengevecht.
    6) Je kunt niet naar jezelf gooien en je verdient geen sneeuwbal met reacties op je eigen creaties.
    7) Bij "Topleden" kan je de tussenstand terugvinden.
    8) Via het menu bovenaan elke pagina -> profiel -> mijn sneeuwballen kan je ook op het sneeuwballen overzicht komen, waar je op komt, wanneer je bij de pop-up op "Gooi Sneeuwbal" klikt.


    ⛄ FAQ:
    Wat als de persoon die wint al een Golden Membership heeft?
    Alleen de crew zelf heeft standaard een golden membership. Mocht de winnende user al een golden membership hebben, wordt deze dus gewoon gratis verlengd met een maand.

    Is een reactie plaatsen op een topic ook geldig?
    Nee, het gaat echt enkel om reacties op creaties en een topic geldt niet als creatie.

    Krijg je de melding ook als je via de smartphone via de desktopversie werkt?
    Jazeker.

    Loopt de actie tot of tot en met 6 januari?
    Tot en met 6 januari.

    Wat is het criterium eigenlijk voor de leukste reactie? De liefste of eerder de grappigste?
    Dat is compleet afhankelijk van de ingezonden reacties, waardoor dit niet op de voorhand vastgesteld kan worden. Er zal door de crewleden gestemd worden en wij weten niet wat zij gaan verkiezen.

    Hoe zit het trouwens met polls, quizzen, gedichten, story inleidingen, etc. Moet ik elke keer 30 seconden naar die pagina's gaan staren?
    Ja, overal geldt de wachtperiode van 30 seconden.

    Bij polls, moet je dan kijken op de pagina waar je kan stemmen, of de pagina na het stemmen?
    Bij polls kan je zowel op de stempagina als op de uitslagpagina reageren voor een sneeuwbal. Maar dat komt toch uiteindelijk in dezelfde reactiebox terecht.





    ⛄ Hoe zit het dan met spammers?
    Er is ingesteld dat je minstens 30 seconden op de pagina moet zijn alvorens je een reactie kan plaatsen. Deze 30 seconden gebruik je normaliter sowieso om de inhoud van de creatie tot je te nemen en voorkomt dat je zomaar kan reageren zonder minstens 30 seconden aan die creatie te spenderen.
    Daarnaast heeft RJ ingesteld dat de moderators de mogelijkheid hebben de geplaatste reacties op Quizlet in de gaten te houden. Als iemand spamt, kunnen wij dit dus zien. Spammen is verboden op Quizlet en kan leiden tot een waarschuwing of zelfs een ban. Daarnaast word je natuurlijk gediskwalificeerd.
    Het veelvuldig posten van alleen smileys of symbolen kan worden beschouwd als spam

    ⛄ Extra prijs: De Inpeperprijs!
    De Inpeperprijs is voor de persoon die de leukste reactie heeft gegeven deze kerstvakantie. Jullie kunnen reacties nomineren via dit topic.

    Regels omtrent deze prijs:
    - Je mag in totaal 3 reacties nomineren
    - Je mag alleen reacties nomineren die tijdens de wedstrijd geplaatst zijn
    - Het gaat hierbij dus om reacties op creaties, niet op het forum
    - Degene die de leukste reactie heeft gepost, wint 10 credits
    - De leukste reacties zullen uiteindelijk in een lijstje op het crew-account komen te staan


    Veel succes! *O*
    Een dikke kus, de gehele crew



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Joepie! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whoeeehoee *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omg jaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (yeah)

    Uhm, ik heb nu drie quizzen gedaan en een reactie geplaatst. Als ik op reactie plaatsen klikte, kwam ik weer op de pagina van de quiz zelf (niet de uitslag) en de melding 'reactie succesvol geplaatst'. Geen sneeuwbal pop up?
    En bij 'profiel' zie ik geen kopje met mijn sneeuwballen ?

    En ik heb nu ook even een poll geprobeerd. 30 sec gewacht voor ik mijn reactie plaatste op de uitslag pagina. Geen sneeuwbal :(

    Gaat er iets mis (op mijn profiel) of zie ik iets over het hoofd?
    Help :)

    KerstKrull schreef:
    (yeah)

    Uhm, ik heb nu drie quizzen gedaan en een reactie geplaatst. Als ik op reactie plaatsen klikte, kwam ik weer op de pagina van de quiz zelf (niet de uitslag) en de melding 'reactie succesvol geplaatst'. Geen sneeuwbal pop up?
    En bij 'profiel' zie ik geen kopje met mijn sneeuwballen ?

    En ik heb nu ook even een poll geprobeerd. 30 sec gewacht voor ik mijn reactie plaatste op de uitslag pagina. Geen sneeuwbal :(

    Gaat er iets mis (op mijn profiel) of zie ik iets over het hoofd?
    Help :)

    De wedstrijd start pas morgen haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hee wat super leuk!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ledecky schreef:
    (...)
    De wedstrijd start pas morgen haha. (:

    Ow, dat heb ik dus over het hoofd gezien

    KerstKrull schreef:
    (...)
    Ow, dat heb ik dus over het hoofd gezien


    Nog 5 uurtjes geduld… xD

    KerstKrull schreef:
    (...)
    Ow, dat heb ik dus over het hoofd gezien

    Wel leuk dat je al enthousiast aan de slag was. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een leuke actie! Bring it on :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mocht ik nou net een leuke mini story geschreven hebben. Straks maar even een topic aanmaken op het forum (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo leuk dat dit weer terug is :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leuk dat dit er weer is! Ik zag wel een schijffoutje bij de pop-up. :Y) Er staat bij een van de buttons 'sneeuballen' in plaats van 'sneeuwballen' hihi c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voorgaande jaren heb ik her en der echt nog veel meegedaan, maar dit jaar gewoon geen energie voor om mee te doen (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb speciaal voor het verzamelen van sneeuwballen een quiz gemaakt.
    Hebben jullie, iedereen die mee wil doen, een extra (recente) creatie om op te reageren (wbw)