• Deel hier jouw grootse (of kleinse) plannen voor O&N. Ga je dertig oliebollen eten? Moet je voor je vuurwerkangstige huisdier zorgen? Steek je je geld af in de lucht? Of wil je gewoon lekker om 11 uur gaan slapen? Deel het hier en vier feest samen met de andere Quizletters. Ook morgen op 1 januari ben je hier welkom voor brakke berichten of meesterlijke nieuwjaarsresoluties.


    Als ik minder lui was zou hier een feestelijk plaatje staan. Iemand nog een leuk plaatje + link?


    The truth is out there.

    Gelukkig nieuw jaar.
    Ik ben trots op mezelf want ik ben naar buiten geweest voor een lange periode en kon genieten 😱 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    gelukkig nieuw jaar lieve qers 💕


    because i knew you, i have been changed for good

    Gelukkig nieuwjaar lieve mensen!!!!! <3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gelukkig nieuwjaar! :Y)
    Ik ben al vanaf gisterenmiddag 14.30 uur aan het werk en moet nog tot 15.00 uur. Niet veel bijzondere plannen dus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gelukkig nieuwjaar!


    The truth is out there.

    Gelukkig Nieuwjaar allen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gelukkig nieuw jaar allemaal! (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gelukkig Nieuwjaar mensen! 🥳🎉


    Dramatic

    Happy new Year!! *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Gelukkig nieuwjaar!


    Stenenlikker

    Gelukkig nieuwjaar allemaal! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De beste wensen allemaal!

    Ik ben thuis gebleven, heb tot 12 uur bordspelletjes met mijn ouders gedaan en daarna met ze de straat in gegaan om alle buren een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zelf ben ik kort daarna weer terug naar huis gegaan en lekker in vc gezeten met vrienden in de discord server tot een uur of half 5 - en dus vandaag lekker uitgeslapen tot een uur of half 2/2 uur. Mijn oma is net nog even langs geweest en de rest van de dag ga ik gewoon lekker lui gamen, film of serie aan op de achtergrond en een beetje op tijd naar bed.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    basically


    Heaven is a place that we all have