• ... ik ben een korianderhater.

    Ik sta in de keuken, ik ben aan het koken en in het recept moet koriander.

    Daar heb ik nu zoveel spijt van.

    Ik heb de koriander geproefd en het smaakt naar zeepsop. Gat-ver-damme.

    Mijn gerecht smaakt nu ook naar zeepsop.

    WIE HEEFT BEDACHT DAT DIT EETBAAR IS?
    WAAROM WORDT DIT VERKOCHT?
    HOEZO STAAT DIT IN HET RECEPT?
    WELKE IDIOOT GEEFT ER NU GELD UIT AAN DIT SPUL?

    Goed. Ik moest mijn frustratie even kwijt. Nu ga ik eten. Mijn door-de-koriander-verpeste avondeten.

    Groetjes.

    Tot welk team reken jij jezelf?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ahahaha ik kauw zonder moeite een hele bos van dat spul weg, ain't even kidding


    No growth of the heart is ever a waste

    Derks schreef:
    (...)

    Dit was ook een recept van HelloFresh! Had jij toevallig ook met aubergine en linzen erbij? Ik vond de combi echt nasty.

    Ik ben tegen eten weggooien dus ik heb het braaf ingevroren... drie porties getiteld "VIES!"

    Ah yikes, ik houd sowieso al niet van aubergine :W
    Mijn recept was chipotle sweet potato & black bean rice bowl (ik heb hellofresh UK, dus ik weet niet of de recepten hetzelfde zijn in NL).
    Op zich was het echt heel lekker, alleen ik moest de koriander door de mais doen, en daar ben ik de fout in gegaan. Ik had ook niet even geproefd van tevoren dus mijn gerecht smaakte ook naar zeep. (cat) Heb de dag erop geprobeerd om het er nog tussenuit de plukken :W


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Ah yikes, ik houd sowieso al niet van aubergine :W
    Mijn recept was chipotle sweet potato & black bean rice bowl (ik heb hellofresh UK, dus ik weet niet of de recepten hetzelfde zijn in NL).
    Op zich was het echt heel lekker, alleen ik moest de koriander door de mais doen, en daar ben ik de fout in gegaan. Ik had ook niet even geproefd van tevoren dus mijn gerecht smaakte ook naar zeep. (cat) Heb de dag erop geprobeerd om het er nog tussenuit de plukken :W


    Ik hou idd ook niet van aubergine ben ik achter gekomen. Blegh.

    Arme jij... Je hele gerecht om zeep geholpen.

    Zou dat spreekwoord van koriander vandaan komen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik hou idd ook niet van aubergine ben ik achter gekomen. Blegh.

    Arme jij... Je hele gerecht om zeep geholpen.

    Zou dat spreekwoord van koriander vandaan komen?

    Hahaa, voor mij is dat nu iig wel officieel de herkomst van het spreekwoord :Y)
    Hopelijk waren je andere recepten wel lekker?? Zonder aubergine en koriander (no_chears)


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Hahaa, voor mij is dat nu iig wel officieel de herkomst van het spreekwoord :Y)
    Hopelijk waren je andere recepten wel lekker?? Zonder aubergine en koriander (no_chears)


    Ja! Ik had een curry met naan 🤤 en ik had ook iets met kip en cashewnoten (kip Pang Bao of zoiets) en dat was echt super lekker.

    Zonder koriander, uiteraard.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja! Ik had een curry met naan 🤤 en ik had ook iets met kip en cashewnoten (kip Pang Bao of zoiets) en dat was echt super lekker.

    Zonder koriander, uiteraard.
    A

    Ah klinkt geweldig :3 Ik krijg volgende week ook een curry (doe het pas een tijdje) - ik kijk ernaar uit :3


    Caution first, always.

    ^ curry gaat er bij mij altijd wel in dus als één van jullie het niet hoeft, stuur het maar naar me op. ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2023 - 15:05 ]


    [ heaven knows ]

    Ik heb voor liefde voor koriander gekozen, want ik vond het niet naar zeep smaken. Idk hoe zeepsop zou smaken. xD

    Het zal dan wel lastig zijn als je Mexicaans of Hindoestaans gaat eten, zoals Curry. Aangezien er in de Mexicaanse en Indiaanse keuken regelmatig koriander wordt gebruikt.

    Reiner schreef:
    Ik had het laatst voor het eerst koriander op vakantie en ik wist niet eens dat er koriander inzat, tot ik de fucking zeep proefde en dacht: oh, ik ben dus een van die mensen... Een beetje sad, want op die vakantie zaten er in best veel gerechten koriander en dat wist ik pas tot ik ervan proefde en dacht: ohnononono...


    Laat me raden je was in Mexico of zuid-Azië geweest? In hun keukens gebruiken ze regelmatig koriander.