• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    Soms weet ik ook gewoon niet meer wat ik met het leven aan moet


    [ heaven knows ]

    one the one hand; glad it is today and not next week that'd be terribly inconvenient.
    on the other hand; nottttt what I planned for today hnnnnngggg I just want to not exist for the coming 24 hours


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    FUCKING PAARSE KROKODILLEN LAND ECHT WAAR

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRR


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb waarschijnlijk weer een hernia. Disappointed but not surprised. (fish)


    The truth is out there.

    Ik was somber toen iemand waar ik bevriend mee ben Wattpad wilde verlaten.

    gimme the chocolate i have earned it


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik werd getrakteerd op een milkshake dus ik dacht: ik trakteer op een bubbletea.

    Die krengen waren €7,- per stuk.
    Mijn portemonnee vond dit echt niet zo leuk. Hopelijk komt maandag inderdaad geld binnen want ik ben blut.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eigenlijk ben je echt niet zo’n aardig persoon. Jammer.

    m
    o
    e

    m o e

    m
    o
    e
    m
    o
    e
    m
    o
    e


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I wanna write but I don'ttttttt

    Doe mee met SOTY, I said. It will be fun, I said.

    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 19:38 ]


    help

    Oops

    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 19:38 ]


    help

    laat morgen het weer alsjeblieft beter zijn dan vandaag 😭😭 ik wil niet weer verdrinken op elfia


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn brein is echt zooooo foggy wtf. Elke seconde denk ik: "Wat ben ik ook alweer aan het doen?" en ik was zelfs even vergeten hoe ademhalen ook alweer werkt.

    Wtf wtf wtf


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    **Tune of the lion king**

    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sevanjaaaaa dit was dit de afspraak-la-laaaaaaaaa
    stop hurting. pls c:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik weet wat ik vanochtend zei, maar het was niet alleen de mindere hoeveelheid knuffels waardoor ik getriggerd ben. Ik voelde dat je niet aanwezig was en wel o.a. het moment dat de film afgelopen was op je mobiel aan het appen..
    Ik weet dat mijn gedachten hierover niet rationeel zijn, maar op deze manier had ik liever niet afgesproken. Dan had ik me in elk geval minder getriggerd gevoeld dan nu..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn