• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    When someone makes you mad and you write +500 words only to explain a party of why you’re angry :Y)


    ''With all due respect, which is none...''

    Guess who's sad again for no reason

    It me


    help

    Lol, nooit verwacht dat een verjaardagsfeest op werk me zo aangeschoten kon krijgen, woops, haha. En dan was er die ene collega die absoluut dronken was en iedereen knuffelde, hahaha.


    Stenenlikker

    floor jansen was ontzettend fijn... ik wil terug...


    because i knew you, i have been changed for good

    Oh well.

    Ik sta nu al een half uur naast een Franse vrouw bij de bushalte en zij spreekt geen Engels ook al zei een groep jongeren van wel.

    Ik spreek oprecht geen Frans 😂 nou ja, bonjour, baguette, croissant. Kon ze niet om lachen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nachtelijke bustripjes vallen eigenlijk best wel mee.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja ik ga de Nintendo Switch Tears of the Kingdom halen. Het is een plaatje en ik wil nu al zo lang een switch dat ik het maar gewoon ga doen.


    Life is a beautiful struggle

    Hoe kan Ikea 70% van mijn keuken nou daadwerkelijk kwijt zijn? Hij had er een week geleden al in moeten zitten. (cat) Eigenlijk zou ik om korting moeten vragen, maar ik ben een verschrikkelijke schijtluis aaa

    Ik solliciteer op dagdienst, heb mijn eerste werkdag en direct word mij verteld dat na pinksteren de afdeling in 2 ploegen gaat. Merk nu echt dat ik echt niet om kan gaan met veranderingen die onverwachts komen. Baal ontzettend en wil het liefste nu stoppen. Maar het geld is wel echt heel prettig en in ploegen verdien ik ook meer maar ik wilde dagdienst omdat ik dan gewoon lekker na het werk met mijn vriend kan zijn. Weet momenteel echt niet wat ik moet doen..


    Life is a beautiful struggle

    Slowly moving forward, and I'm scared of forgetting everything about you.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Derks schreef:
    Oh well.

    Ik sta nu al een half uur naast een Franse vrouw bij de bushalte en zij spreekt geen Engels ook al zei een groep jongeren van wel.

    Ik spreek oprecht geen Frans 😂 nou ja, bonjour, baguette, croissant. Kon ze niet om lachen.

    Ik wou dat ik voor bijkomende posts hier op Q, die ik zo nu en dan lees, een like / dislike kon geven. This one made me laugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Me: afraid of bees and wasps
    Every bee and wasp today: let’s hang out everywhere she is, just for funsies (A)


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik wil vertrekken. Deze dag duurt te langggg


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het moment dat iemand salty is om je reacties voor een of andere kromme reden en besluit je eigen idee te jatten voor haarzelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why do you commission me to make you pictures if you think my basic editing style is too dark :'))))

    Fine I'll give u low contrast overexposed shit

    I was really happy with how the contrast of these turned out too

    [ bericht aangepast op 14 april 2023 - 21:01 ]


    help