• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wanna write but I don't


    help

    Imposter syndrome is a biiitch. (cat)


    Caution first, always.

    Groepswerk.. ik had al gezegd dat er geen groepsplekken meer vrij waren voor deze reservering. Gaan we nu tijd verspillen aan toch een plek zoeken. En ze zijn al een uur later dan vanaf wanneer mijn reservering was, plus een van de twee was er al maar had niet echt naar me gezocht. (Degene die het minste gedaan heeft en er bijna nooit is.) Dit is geen nuttige tijdsbestededing..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het gevoel dat er iets op mijn borst zit en de palpitaties mogen wel eens stoppen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo klaar met werk vandaag


    Dramatic

    sadsadsadsadsadsadadprocrastinationsadsadsadsadsad


    help

    Er zit weer een splinter in mijn vinger en ik word hier echt gek van. Die dingen zijn zo irritant


    ''With all due respect, which is none...''

    I absolutely dread the Hebrides, oh dear god.


    Stenenlikker

    Ik vind deze vertraging niet leuk want ik ben afhankelijk van de trein en als het zo doorgaat kan ik 25 km gaan lopen als ik de laatste trein mis 🥹 rij door bus, rij door.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Made it home 🙌


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wie had gedacht dat een half jaar lang je tempo vertragen zodat je anderen op sleeptouw kunt nemen zo soul-crushing zou zijn. Ik betaal duizend euro voor deze minor... en wat leer ik er van? Een paar psychologische termen die ik met een dagje Googlen nog beter ken dan na vijf maanden studeren. En geduld. Heel veel geduld. (cat)

    Ik zou je zo graag beter willen leren kennen maar je woont in een compleet ander land 🥹🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iemand die zeer toevallig zin heeft om twee schoolopdrachten te maken? (A)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wanneer je de verantwoordelijkheid om drank te halen op je neemt
    Maar je hebt überhaupt nog nooit een heel glas alcohol opgemaakt
    En nu moet je kiezen wat er gedronken gaat worden

    Dit wordt leuk. (A)


    ''With all due respect, which is none...''

    Aaah, de miereninvasie is begonnen :C Ze hebben de lunchroom al via de fruitmand bereikt....


    Stenenlikker