• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hightower schreef:
    Mijn zus heeft me getagd in het boek van Jenette McCurdy, “Ik Ben Blij Dat Mijn Moeder Dood Is”. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, want zij en mijn moeder hebben niet de beste relatie en deze zet voelt heel erg dubbel.

    ??? dat klinkt niet als zuivere koffie.


    [ heaven knows ]

    Toreador schreef:
    (...)
    je uitleg van het concept deadname is correct, maar transgenders is een verkeerde benaming (: transgender is een bijvoegelijk naamwoord, dus het zijn transgender mensen / personen. transgenders kan ook als zelfstandig naamwoord worden gebruikt, maar transgenders wordt door de gemeenschap als een beetje degenererend gezien
    (source: ik ben een trans persoon)

    ot: waaaaaaaarom is het nu puinweer, terwijl het vanochtend zo lekker was :<


    Ohh my bad, sorry! Goed dat je het zegt, dit heb ik nooit geweten maar ik kan me heel goed vootstellen dat het denigrerend voelt. Ik zal het onthouden c:

    Ajajaj pms hitting hard this time around. I feel like starting a civil war.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is grappig dat het je nog steeds wat doet (lol)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    PFF WAT EEN FUCKING DAG jemig oef


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb je het echt niet door of wil je het gewoon niet zien?

    Well, that was stupid.


    Queer zijn is gewoon alles

    AO3 is pretty neat. Actieve fanbases, mensen die veel commenten I like it.


    The truth is out there.

    Wanneer je je ruk voelt, maar toch naar werk gaat om te 'proberen', want dat moest vroeger ook altijd van m'n moeder en nu maak ik deze keuze zelf (':

    [ bericht aangepast op 20 maart 2023 - 8:59 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh shit, dat was duur. Maar ik ga wel op de foto met mijn favoriete acteur :Y) fangirl life is expensive

    Zoveel ballen in de lucht. Ik ben geen jongleur.


    everything, in time

    Ik had niet door dat hier een inwendig onderzoek bij hoorde, big YIKES.


    The truth is out there.

    Hoe luid kan je zijn? :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LovingReaper schreef:
    Oh shit, dat was duur. Maar ik ga wel op de foto met mijn favoriete acteur :Y) fangirl life is expensive

    Wieee???


    Caution first, always.

    Ik ben wel echt lui en moet meer gaan fietsen. Maar het is zooooo aanlokkelijk om de bus te nemen bij elk regenspatje of beetje ijs op de fietspaden als de bus toch basically gratis is door mn ov abo. Wanneer komt de lente met beter weer?


    Stenenlikker