• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk zo erg uit naar het paasweekend. Vrij, lekker eten, en het hele weekend cozy games spelen :Y)


    Caution first, always.

    Vandaag was zeker een dag, maar niet de mijne. (cat)


    everything, in time

    Spetter spater ik badder in warm water


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Simp.

    Okay, dat was veel minder eng dan verwacht. Ik mag die gozer wel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    My back hurts.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Er zat de hele dag een wimper in mijn ooglid die extreem veel pijn deed en ik heb er een aardrijkskunde toets mee gemaakt. Dit noemen we dedication.


    ''With all due respect, which is none...''

    Gelukkig kan ik nog wel typen want praten lukt ineens niet meer ☠️


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Verdomd saai hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What a day, what a day, what a day.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn hoofd zit vol met watten en ik heb koppijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    wat een kutweer.


    because i knew you, i have been changed for good

    I miss you.


    [ heaven knows ]

    Thank you for what you said.
    I love you.


    ''With all due respect, which is none...''

    Waarom heb ik als introvert met social anxiety weer toegezegd om te gaan helpen als VIP lounge portier bij het NK? Gelukkig zijn er genoeg mensen van mijn eigen club aanwezig, maar ik heb niet echt zin om al die hoge piefen van de nationale bond, bestuur, etc. telkens om hun polsbandjes te moeten vragen.. Vorige keer was het ook een drama toen twee mensen per ongeluk de verkeerde polsbandjes hadden gekregen. ):


    Credendo Vides