• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clive schreef:
    (...)
    Wieee???


    Misha Collins (krul)
    Er zijn echt heel veel acteurs die ik fantastisch vind, maar hij is zo genuinely good dat ik hem heel graag wil ontmoeten. Hij heeft een super liefdevolle non-profit en hij strijd zo fucking hard voor gelijke rechten voor bijv. indigenous people, vrouwenrechten en andere groepen die een extra steuntje kunnen gebruiken. Het inspireert me echt om op mijn eigen manier iets goeds de wereld in te brengen. Ik zou willen dat ik wat langer met hem over die dingen kon praten, maar alleen een hi hello maakt ook al blij c:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2023 - 20:21 ]

    LovingReaper schreef:
    (...)

    Misha Collins (krul)
    Er zijn echt heel veel acteurs die ik fantastisch vind, maar hij is zo genuinely good dat ik hem heel graag wil ontmoeten. Hij heeft een super liefdevolle non-profit en hij strijd zo fucking hard voor gelijke rechten voor bijv. indigenous people, vrouwenrechten en andere groepen die een extra steuntje kunnen gebruiken. Het inspireert me echt om op mijn eigen manier iets goeds de wereld in te brengen. Ik zou willen dat ik wat langer met hem over die dingen kon praten, maar alleen een hi hello maakt ook al blij c:

    Oeh gaaf man! Dat is een grote naam, waar ga je die ontmoeten? :o


    Caution first, always.

    Praten over Final Fantasy maakt me echt heel blij :W


    Caution first, always.

    Waarom is het leven zo fucking ingewikkeld


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    MORGEN JOHN WICK!


    No growth of the heart is ever a waste

    Clive schreef:
    (...)
    Oeh gaaf man! Dat is een grote naam, waar ga je die ontmoeten? :o


    Supernatural Convention in Duitsland c:

    LovingReaper schreef:
    (...)

    Supernatural Convention in Duitsland c:

    Supernatural als in algemeen of echt SPN? ;o Alvast veel plezier!


    Caution first, always.

    het wordt snel mogelijk voorjaar1😀


    Let's drink Jasmin tea!

    Nou, goed begin van de lente. Regen, regen en nog eens regen (':

    [ bericht aangepast op 21 maart 2023 - 13:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Plantjes verpot. Ik ben echt zo'n plantmom geworden.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Op deze manier hoeft het echt niet van mij... Zo is er geen lol aan als er telkens zoveel gezeur is over en weer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Clive schreef:
    (...)
    Supernatural als in algemeen of echt SPN? ;o Alvast veel plezier!


    Het is een onofficiele con omdat SPN niet buiten Amerika organiseert ((cat)), maar het is wel helemaal rondom Supernatural ja!

    Aurelia schreef:
    MORGEN JOHN WICK!


    AH SAM HOE WAS JOHN WICK?


    everything, in time

    LovingReaper schreef:
    (...)

    Het is een onofficiele con omdat SPN niet buiten Amerika organiseert ((cat)), maar het is wel helemaal rondom Supernatural ja!

    Ik vind het oprecht knap dat het in 2023 nog steeds zo relevant is honestly :o Ik denk dat niemand meer weet wat bijvoorbeeld Sherlock is inmiddels :W

    --

    Okeokeoekeoke ik ga de moed verzamelen om mijn joycons uit elkaar te halen en de knopjes te vervangen met witte. O . O


    Caution first, always.