• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alles doet me zo erg aan je denken. Ik kom een oudere serie / film tegen en ik denk aan jou, het taalgebruik van andere mensen, de koffie, alles. Het voelt alsof m ijn verdriet nooit over gaat. De slapeloze nachten duren een eeuwigheid en ik durf gewoon niet meer te slapen, bang dat ik alweer rot nieuws hoor en ik er niet klaar voor ben. Kon je maar terug komen. Was je maar hier..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Alles doet me zo erg aan je denken. Ik kom een oudere serie / film tegen en ik denk aan jou, het taalgebruik van andere mensen, de koffie, alles. Het voelt alsof m ijn verdriet nooit over gaat. De slapeloze nachten duren een eeuwigheid en ik durf gewoon niet meer te slapen, bang dat ik alweer rot nieuws hoor en ik er niet klaar voor ben. Kon je maar terug komen. Was je maar hier..

    😭🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹


    [ heaven knows ]

    Toch maar ziek naar huis gegaan en gelukkig kon m'n begeleider de lessen overnemen. Toch voel ik me wel altijd schuldig als ik ziek ben (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom denk ik het ene moment dat ik de wereld aankan maar kan zomaar mn anxiety inkikken. Annoying.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben op het punt gekomen dat ik zelfs voor een simpele e-mail een schrijfplan nodig heb. Verdomme ik ben zo moe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik ben op het punt gekomen dat ik zelfs voor een simpele e-mail een schrijfplan nodig heb. Verdomme ik ben zo moe


    Stuur me gerust een pb/gb als ik je ergens bij kan helpen! Ik help vrienden, familie en collega's regelmatig bij het verwoorden van (ingewikkelde/gevoelige) berichten en ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt met 'ik ben moe', mits ik het goed interpreteer. (flower)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Stuur me gerust een pb/gb als ik je ergens bij kan helpen! Ik help vrienden, familie en collega's regelmatig bij het verwoorden van (ingewikkelde/gevoelige) berichten en ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt met 'ik ben moe', mits ik het goed interpreteer. (flower)


    Lief aanbod! Het is een e-mail aan een van m'n behandelaren en ik weet wel ongeveer wat ik op wil schrijven, alleen is m'n hoofd zo chaotisch en de vermoeidheid zo erg dat ik er uiteindelijk maar een schrijfplan van heb gemaakt. Ik heb de energie niet om alles achter elkaar uit te typen, dus dan maar per alinea en dat ik alvast weet wat er in welke alinea moet komen is fijn, zodat ik me kan focussen op één alinea in plaats van op het geheel. Ben er nu twee dagen mee bezig, oeps. Maar het komt vast goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil dit niet meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Derks schreef:
    (...)

    Lief aanbod! Het is een e-mail aan een van m'n behandelaren en ik weet wel ongeveer wat ik op wil schrijven, alleen is m'n hoofd zo chaotisch en de vermoeidheid zo erg dat ik er uiteindelijk maar een schrijfplan van heb gemaakt. Ik heb de energie niet om alles achter elkaar uit te typen, dus dan maar per alinea en dat ik alvast weet wat er in welke alinea moet komen is fijn, zodat ik me kan focussen op één alinea in plaats van op het geheel. Ben er nu twee dagen mee bezig, oeps. Maar het komt vast goed.


    Hé, dat is eigenlijk wel een hele goed plan. Goede tip ook, zo'n schrijfplan. Hang in there!


    everything, in time

    Ik ben moe en ik heb geen zin meer,
    dus neem ik een stap terug.
    Ik kies voor mezelf
    en als dat betekent dat ik faal,
    zal ik dat doen met waardigheid,
    want ik mag voor mezelf kiezen.


    ''With all due respect, which is none...''

    Is hilarisch vandaag dat winter voorbij is

    fake


    [ heaven knows ]

    Ugh. En nu gaan de warmere dagen weer komen en kijk er nu al tegen op. Ik wil de winter weer 😭


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    Ugh. En nu gaan de warmere dagen weer komen en kijk er nu al tegen op. Ik wil de winter weer 😭

    Same here..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    echt leuk dit 🙃🙃


    because i knew you, i have been changed for good