• 𝖉𝖎𝖆𝖒𝖔𝖓𝖉
    in the rough


    ❛❛ THE WHOLE QUESTION HERE IS: am I a monster, or am I a victim myself? ❜❜



    THE STORY

    Iedereen weet hoe laat het is, als die ene envelop op je deurmat valt. Gebrandmerkt met een zilveren masker op het rode, glinsterende papier. Binnenkort zou ''The Nights Feast'' plaatsvinden. De één zijn grootste droom, de ander zijn diepste angst, want op de gastenlijst van dit feestje staan niet zomaar namen. Het is de duisterste elite, de parels uit de onderwereld. Criminelen met de zwaarste misdaden op hun naam worden op dit feest verwelkomd, met alleen een kleine beroving kom je echt niet binnen. Moordenaars, dieven, fraudeurs... Op deze avond mogen ze pronken met hun gestolen sieraden en bebloede dolken. De avond voor degene die in het daglicht worden zwart gemaakt, want hier zijn ze elkaars gelijken. Leven van wat fout is, stelen wat niet van jou is. Op dit feest komen zij die hun grootste angst geworden zijn.

          Alleen zijn er dit jaar door de Organisatie een paar upgrades gedaan. Nieuwe verassingen, laat ik het zo maar zeggen. Oh, dacht je dat ik deze ging delen? Ha! Je weet het gezegde in de onderwereld, snitches get stitches. Maar bereid je voor op een paar heerlijke spelletjes, want de Organisatie verveelt zich een beetje. Wat heerlijk pijnlijk vermaak is exact waar ze naar snakken en deze dure mannen laten we toch niet in de kou staan?


    playlist



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    [ heaven knows ]

    Misschien dat ik het ergens gemist heb. Maar waar komt de Organisatie eigenlijk vandaan? Waar staan ze voor? Wat houdt het verder in?
    Of zijn dat dingen waar we naarmate de RPG vordert achterkomen?


    [ heaven knows ]

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yo bitches (respectfully)


    help

    Hallo allemaal!


    Met dat Gians echte identiteit een toch wel bekend figuur in de kunstwereld is, wilde ik hier even vragen of er personages zijn die ook in die wereld betrokken zijn en die hem (onder zijn echte naam) zouden kennen 😊. If so, hmu.


    help

    Ik kan voor zowel Ace als Dom een enkeling van een eerdere relatie gebruiken. Voor Ace iemand die hem wellicht heeft ingehuurd voor zijn brandstichting kwaliteiten. Voor Dom iemand die hij informatie heeft verschaft van de FBI (of juist iemand die hij heeft helpen wegkomen met iets).


    Sionnach ⇝ Vesemir.

    Als het eventueel passend is, dan kan een enkele relatie voor een van mijn dames ook wel!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yeobo schreef:
    Misschien dat ik het ergens gemist heb. Maar waar komt de Organisatie eigenlijk vandaan? Waar staan ze voor? Wat houdt het verder in?
    Of zijn dat dingen waar we naarmate de RPG vordert achterkomen?


    Dit zijn dingen die in de rpg stilaan zullen vorderen vermoed ik zo hehe c: We zullen jullie nog even in spanning laten :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik kom trouwens morgen avond bij iedereen aankoppen in Gb voor eventuele ideetjes met mijn rollen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ken_ schreef:
    (...)
    Dit zijn dingen die in de rpg stilaan zullen vorderen vermoed ik zo hehe c: We zullen jullie nog even in spanning laten :Y)

    Ik ben benieuwd.


    [ heaven knows ]

    Seeing all kinda (possible) connections w/different chars but at the same time can't disclose any further information. Whelp there goes that idea. :'D


    [ heaven knows ]

    Wanneer willen jullie beginnen?


    [ heaven knows ]