• Ik lach, want wie had gedacht dat ik ooit nog hier zou belanden. Ineens stond quizlet in mijn mailbox, een belletje ging rinkelen, de plek waar ik als kind al mijn verhalen schreef, mijn toevluchtsoord. Ik denk dat ik toen een jaar of 11 of 12 was toen ik hier begon. Ik ben nu 27. Inmiddels heb ik mijn eigen boek geschreven(helaas nog niet uitgebracht) en ben ik altijd blijven schrijven. Ik besloot op de link van Quizlet te klikken, maar die werkte helaas niet meer. Tot ik bedacht he, Facebook bestaat nu wellicht hebben ze daar een pagina. En ja hoor en zo vond ik de nieuwe naam van deze site.

    Ik vind het leuk om weer terug te zijn van weg geweest. Ik ga eerst maar is even grondig weer alles doorlezen want er ruim 10 jaar uitgeweest. Overal staat bij " een decennia geleden" lang dus haha.

    Waarschijnlijk verwijder ik eerst alles wat ik ooit geplaatst heb, want ik zou graag met een schone lei beginnen. En alle mensen uit de tijd van toen....hebben jullie quizlet ook weer herontdekt of zijn jullie al die jaren trouw online aanwezig geweest hier?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Aaaaah, welkom terug! Leuk dat je Q weer gevonden hebt :)

    Het is hier momenteel vrij stil, met momenten laait de activiteit op het forum weer op en dat is dan altijd nostalgisch gezellig. Ik gebruik Q voornamelijk als "uitlaatklep" (zoals in het Lucht Je Hart-topic) of om advies in te winnen aangezien in alleen ben en niet weet aan wie ik bepaalde dingen zou moeten vragen. Dus ben zelf ook niet ultra-actief.

    Het is niet meer zoals vroeger, maar het is nog steeds een fijne plek om te zijn :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hee wat superleuk! Ik vroeg me laatst al af of mensen de site nog zouden kunnen terugvinden met de nieuwe naam, maar slim, via FB!
    Veel leven zit er helaas niet meer in, maar ik spiek toch nog steeds elke dag ff. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat leuk! Ik heb Q ook een soort van herontdekt en ben nu semi actief. Welkom terug haha


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat super leuk dat je terug bent , welkom!

    Wat tof dat je ook zo actief bent

    Ik ben hier nooit weg gegaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Welcome back.

    Ik ben hier altijd nog blijven hangen n.n

    Welkom terug!

    Gelukkig heb je de site kunnen terug vinden ondanks de naamswijziging. En super leuk dat je terug bent gekomen om eens een kijkje te nemen. (:

    Zelf ben ik eigenlijk nooit weggeweest, maar heb ik wel periodes gehad waarin ik minder actief was.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wb (:
    Met tijden check ik Q nog wel eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.