• Ik heb The Ballad Of Songbirds And Snakes vorige week in de bioscoop gezien en dat heeft bij mij de inspiratie flink doen oplaaien.
    Nu is mijn vraag of er interesse is in een rpg hierrond?

    Mijn idee is hetvolgende:
    Voor de 60e editie van de The Hunger Games hebben de Game Makers een bijzonder wrede twist:
    Dit keer gaan niet de kinderen, maar de volwassenen de arena in.
    Per District (ik zou wel het aantal speelbare districts naargelang interesse beperken, anders raakt het rpg nooit gevuld. In de overige districten worden npcs gestopt.) wordt één tribuut ouder dan twintig geloot. Vrijwilligers worden niet aangenomen.
    Ook de mentoren zijn aanvankelijk willekeurig geloot. Hier heeft men echter wel de kans gekregen een ander uit te kopen.

    Het RPG zou beginnen na de loting, waar de tributen aan elkaar en hun mentoren worden voorgesteld en ik zou graag het deel willen uitspelen tot vlak voor ze de arena in moeten.
    Ik zou voldoende skips inplannen met opdrachten/trainingsessies/persmomenten om één-op-één situaties tussen mentoren en tributen niet te vaak te laten voorvallen.

    Stel dat het rpg goed loopt en tot in de arena raakt dan zou het in elk geval niet de bedoeling zijn dat personages ook daadwerkelijk uitgeschakeld kunnen worden.
    Dan kunnen enkel de voorgenoemde npcs sneuvelen.

    Is hier interesse voor?
    Stel gerust vragen. Ik sta open voor ideeën en comstructieve opmerkingen.

    Edit: dang it I messed up the poll :'D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2023 - 18:44 ]

    Ik zou meedoen


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT 😄


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt, ik ga hem vrijdag zien eindelijk maar dit klinkt interessant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmmm, twijfel, weet niet echt of het iets voor mij is


    [ heaven knows ]

    Oh god, the nostalgie hahahaha

    Ik zou dit echt wel leuk vinden ((nerd)) maar helaas ben ik al met twee verhalen tegelijk bezig en een derde erbij is echt niet fair naar mijn andere co-creators :') Heel leuk idee wel, ik hoop dat er een stel mensen meedoen! Het zal goed zijn om weer een lopende HG RGP op Quizlet te hebben :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Er is te weinig animo om dit te kunnen opstarten, dus ik stop hem terug in de ideeëndoos. Misschien is er op een later moment meer interesse voor.

    Bedankt aan degenen die gereageerd hebben (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Slotje -> op aanvraag


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn