• Vele hebben al misschien gehoord dat ze in Rusland een wet willen maken. Dat wet is dus een verbod voor Emo's en min of meer ook Goth's.:@
    Ze vinden dus dat door Emo's veel jongren zichzelf zomaar gaan snijden en bisexueel worden.
    Dat vind ik dus onzin.Ik vind Emo's en Goth's keicool!En ik vind dat je jezelf zijn niet kunt verbieden!!!!

    Ik kom uit Rusland en hierdoor begin ik me voor Rusland te schamen.:@

    Trouwens er is ook een blackheart-actie tegen dat wet. Hebben de meeste ookal gehoord denk ik.
    Alleen in dat filmpje (staat bij mij op hyves) vind ik sommige bijgeschrven dingen nergens op slaan.
    Zoals de russe kunnen de pot op of dergelijke. In Ruslannd zijn ook allemaal Emo's en Goth's.


    Wat vind jij ervan?

    dat was toch al best een tijd geleden? Ik vind het inderdaadnergens op slaan. Al zou het verboden worden; hoe kun jij indelen wie wel emo is of niet. Ik denk dat het gewoon een readicaal idee is, heel europa zou er schande van spreken als dit gebeurt.


    BAM!

    Ik vidn dat je een stijl niet kan verbieden. Mensen die qua kleding en muziek geen alto zijn ofzo, snijden zichzelf ook, en zijn ook bi. Dat hou je toch niet tegen.
    Maar vind het dom dat mensen dan meteen alle russen ervoor uitschelden ofzo.


    Sweet dreams will come true.

    soo indd ,, niet kunnen!!!! iedereen moet kunnen zijn hoe hij/zij is!!
    don't shame on you girl!
    jij kan er ook niet aan doen!(H)
    kuzz


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    soo indd ,, niet kunnen!!!! iedereen moet kunnen zijn hoe hij/zij is!!
    don't shame on you girl!
    jij kan er ook niet aan doen!(H)
    kuzz

    Probeer ik(zip)

    (...)
    Probeer ik(zip)

    okeej;)
    suc 7 ermee meis;)(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    dat ze in rusland doen wat ze willen,
    belgoë is en blijft een vrij land & bij mij gebeurt dat dus niet:d


    I see sunset in your eyes

    Rusland is like gewoon, een dom land?
    Ik bedoel, en dan als het komt dat er door emo's meer biseksuelen komen, nou en? Is dat zo erg>< En dat mensen zichzelf snijden is hun eigen probleem, door een anti-emo wet gaat dat heus niet verminderen.
    x.


    ok

    (...)
    okeej;)
    suc 7 ermee meis;)(H)
    XXX

    THNX(K)

    Rusland is like gewoon, een dom land?
    Ik bedoel, en dan als het komt dat er door emo's meer biseksuelen komen, nou en? Is dat zo erg>< En dat mensen zichzelf snijden is hun eigen probleem, door een anti-emo wet gaat dat heus niet verminderen.
    x.

    Rusland is GEEN dom land. Dat wee ik zeker,maar de regering doet enorm raar(6)

    (...)
    Rusland is GEEN dom land. Dat wee ik zeker,maar de regering doet enorm raar(6)

    Oké, niet heel Rusland indd -.-' Maar die regering die heeft gewoon wat aan zijn hoofd, en dat ga ik straksjes even wegtikken. *vliegt naar Rusland*
    x.


    ok

    jah hoor alsof emos niets anders kunnen dan mensen van bijde geslacht liefhebben en rippen .. ¬¬ weer zon typisch vooroordeel ¬¬
    dat maakt mij echt aan het kotsen zo onderant..
    je mag tegenwoordig ook echt niets meer of het word alweer verboden...
    alsof je dan nog een leven hebt...
    ja als iemand die je niet wilt zijn omdat ze het je verbieden..
    stakkers... zijn ze er bang ovor ofzow.. nou dat mogen e nu ook zijn dan want denk maar niet dat mensen het hier mee eens gaan zijn...


    A Noble was Born in Chaos

    Dat zijn gw een hoop Conservatieve sukkels x


    A. ikmisje.

    Whaha, ja en dan gaan ze zich allemaal nog meer snijden omdat ze het zo erg vinden dat ze geen emo-kleertjes meer mogen dragen.
    Echt gebullshit daar in Rusland. Blij dat ik hier woon.


    Mew <3

    Ik vind het wel bull shit maar het blijft grappig like ze denken daar echt van'iemand die emo is dat dat zo gaat:

    ''Oo ik ben emo, ik snij mezelf en nu word ik ook maar bi seksueel!'' Naja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zielig.. laat die mensen toch lekker ik ben ook een goth en ze moeten me eens gaan verbieden zo te zijn(6)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~