• Vele hebben al misschien gehoord dat ze in Rusland een wet willen maken. Dat wet is dus een verbod voor Emo's en min of meer ook Goth's.:@
    Ze vinden dus dat door Emo's veel jongren zichzelf zomaar gaan snijden en bisexueel worden.
    Dat vind ik dus onzin.Ik vind Emo's en Goth's keicool!En ik vind dat je jezelf zijn niet kunt verbieden!!!!

    Ik kom uit Rusland en hierdoor begin ik me voor Rusland te schamen.:@

    Trouwens er is ook een blackheart-actie tegen dat wet. Hebben de meeste ookal gehoord denk ik.
    Alleen in dat filmpje (staat bij mij op hyves) vind ik sommige bijgeschrven dingen nergens op slaan.
    Zoals de russe kunnen de pot op of dergelijke. In Ruslannd zijn ook allemaal Emo's en Goth's.


    Wat vind jij ervan?

    Oke, ik zal eerlijk zijn, ik heb het ook niet zo op emo's. Maar verbieden dat gaat te ver.


    Life is hard and then we die

    Vele hebben al misschien gehoord dat ze in Rusland een wet willen maken. Dat wet is dus een verbod voor Emo's en min of meer ook Goth's.:@
    Ze vinden dus dat door Emo's veel jongren zichzelf zomaar gaan snijden en bisexueel worden.
    Dat vind ik dus onzin.Ik vind Emo's en Goth's keicool!En ik vind dat je jezelf zijn niet kunt verbieden!!!!

    Ik kom uit Rusland en hierdoor begin ik me voor Rusland te schamen.:@

    Trouwens er is ook een blackheart-actie tegen dat wet. Hebben de meeste ookal gehoord denk ik.
    Alleen in dat filmpje (staat bij mij op hyves) vind ik sommige bijgeschrven dingen nergens op slaan.
    Zoals de russe kunnen de pot op of dergelijke. In Ruslannd zijn ook allemaal Emo's en Goth's.


    Wat vind jij ervan?


    OOOOHja daar had ik een paar maanden ookal een topic over, dat was mijn allereerste topic x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    De mensen die deze wet hebben voorgesteld en de mensen die ermee instemden hebben zich niet goed verdiept in deze subculturen. Ze stimuleren juist de anti-mentaliteit onder jongeren dat kan leiden tot berichten als satanisten die 666 x in gothic jongeren steken en het tragische geval van Sophie Lancaster en haar vriend die werden aangevallen in Engeland omdat ze gothic waren. Sophie overleed 2 weken later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik woon toch hier.
    Dus ik ga lekker egocentrisch zeggen dat het me niets boeit :'D

    ik woon toch hier.
    Dus ik ga lekker egocentrisch zeggen dat het me niets boeit :'D

    Ergens geef ik je groot gellijk in.

    Dan gaan alle emo's en goths toch gewoon een ondergronds verzet vormen... Emoth's ofzoiets xD. Lijkt me wel melig als je op het nieuw hoort:

    "Rusland dacht emo's en goths te hebben uitgeroeid, nu worden ze door hen belaagd!" Beeld: Parra emo met kapmes in zn handen!


    xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik trek me er niks van aan. Eerst zien dan geloven

    Wha! ik zou mij schamen als ik rusland was xD
    Maar ja wa kunne wij eraan doen?
    heel de werekd word emo BV Rusland?


    Your Butt is Mine!

    Hmm, ik dacht dat die wet daar al was. Het is like dom, dat mensen nieteens zelf mogen kiezen hoe ze hun kleden etc. Dom, dom en nog eens D.O.M!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ick vind dat iedereen zelf mag beslissen wat v0or styl ze nemen ofniie??,,En als ze geen emo's/Goth's willen m0eten ze dan maar een eilandje of een stadje maken v0or de g0ths..!!

    XxChariis

    Stomste wet ever!
    Ze gaan kakkerkleding toch ook niet verbieden en dan is emo veel mooier en creatiever!
    En je moet toch zelf weten wat je met je lichaam doet en of je bi bent, jezusmina OMG -.-


    Candycorekid.

    Ik ben lid van zo'n hyves daarvan(A)
    Een van me beste vrienden is ook russisch:O
    Hij is kei cool(moest ik melden)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)

    OOOOHja daar had ik een paar maanden ookal een topic over, dat was mijn allereerste topic x]

    Kun je et me ooit vergeven?[/kei dramatisch]

    Wha! ik zou mij schamen als ik rusland was xD
    Maar ja wa kunne wij eraan doen?
    heel de werekd word emo BV Rusland?

    Nou,ik schaam me dus stiekem al,omdat ik in RUS woonde en dat veel mensen dat nu weten:\

    njah
    rusland is communistisch, dus is iedereen gelijk ;) en kan het wel best begrijpen. zij beslissen wat je doet van het school. de regering laat iets doe en da word da ook snel gecontroleerd, hier lijkt de regering like op niks? x) op politiek vlak begrijp ik een communistisch land wel. maar snijden is niet alleen emo. je doet het of je doet het nie;) meeste meisjes(ZELFS jongens) doen het omdat ze te weinig aandacht hebben. njah ze willen gewoon de problemen van de zelfmoordneigingen da emo's soms denken omdat ze emotioneel zijn wegwerken. :)
    ze bedoelen het goed, maar sommige mensen bekijken het slecht. afein ga duits/geschiedenis leren x)