• Vele hebben al misschien gehoord dat ze in Rusland een wet willen maken. Dat wet is dus een verbod voor Emo's en min of meer ook Goth's.:@
    Ze vinden dus dat door Emo's veel jongren zichzelf zomaar gaan snijden en bisexueel worden.
    Dat vind ik dus onzin.Ik vind Emo's en Goth's keicool!En ik vind dat je jezelf zijn niet kunt verbieden!!!!

    Ik kom uit Rusland en hierdoor begin ik me voor Rusland te schamen.:@

    Trouwens er is ook een blackheart-actie tegen dat wet. Hebben de meeste ookal gehoord denk ik.
    Alleen in dat filmpje (staat bij mij op hyves) vind ik sommige bijgeschrven dingen nergens op slaan.
    Zoals de russe kunnen de pot op of dergelijke. In Ruslannd zijn ook allemaal Emo's en Goth's.


    Wat vind jij ervan?

    Hoe in godsnaam kun je, je zelf zijn verbieden?! :8


    Tears are crashing out of my eyes

    dat slaa echt nergens op waarom zouden ze dat willen die mensen mogen toch kloeden als ze zich willen al ga je ls sinterklaas over straat boeit mij het je bent gewoon wie je bent

    njah
    rusland is communistisch,


    Eigenlijk is Rusland democratisch-___-'
    Sovjet Unie was communistisch en toen was Rusland een onderdeel daarvan nu dus niet meer.

    Nah ze onderdukken de democratie anders aardig :'D

    dan is der dus ok geen mening/vrijheid in russland. ik bedoel als mensen bi willen worden en zich zelf willen gaan snijden dan doen ze dat! ze hoeven daar geen emo voor te zijn!! i mean ik ben emo en ik doe da ook niet!!! dit is egt zo'n gelul! aleen omdat het snijden bij emo blijkbaar bekend is geworden terwijl lang alle emo's dat niet doen denken ze dat ze het gelijk maar moeten verbieden!! wacht maar de onozele klootzak die dit verzonnen heeft zou het berouwen!!

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Zo erg dat ze dat willen doen! Zot veralgemening! Emo-stijl en muziek staat niet automatisch voor depressie en zelfverminking :s bij mij op school denken ze dat ook... Zot irritant! En zelfs moesten ze echt depressief zijn, ga je dat verbieden ofwat? :S
    Maar inderdaad, ook niet van de andere kant gaan veralgemenen he :P
    De enige Rus waar iets mis mee is is diegene (wie dan ook) die dat wetsvoorstel heeft ingediend. Aap.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.