• Ik zoek weer naar proeflezers voor mijn nieuwe verhaal. De doelgroep is Young Adult en het is een Urban fantasie coming of age verhaal met wat thriller elementen. Een snufje romantiek komt er ook in voor


    Flaptekst

    Een gewoon leven leiden is in Melanie's familie soms ver te zoeken. En de laatste tijd merkte ze paar vreemde dingen op.
    Melanie leven raakt over zijn kop wanneer haar oma haar een belangrijke familiegeheim vertelt. Een eeuwenoude traditie dat zestien jaar lang voor haar verborgen werd gehouden. Haar familie doen al generatie lang aan heksenjachten. Ze wordt genoodzaakt om de inwijding te gaan doen. Daar zit Melanie echt niet op te wachten. Wat Melanie wil is een gewoon tiener leven leiden. Algauw gebeuren er vreemde dingen in Westport Hills. Waarom verdwijnen er kinderen op mysterieuze wijze? Waarom liggen er dode dieren in het natuurgebied? Samen met paar vrienden gaan ze op onderzoek uit, maar het gevaar ligt dichtbij op de loer dan ze hadden verwacht.


    Ik zoek naar mensen die goede feedback willen geven voor mijn nieuwe verhaal. Je hoeft maar 4/5 hoofdstukken te lezen. De feedback kan je voor 27 februari naar me sturen.

    Ik zou graag feedback willen voor de spelling fouten, want daar heb ik soms moeite mee, maar ook de verhaallijn en de personage(s). De flaptekst komt zo snel mogelijk

    [ bericht aangepast op 12 feb 2024 - 17:43 ]

    Ik wil best proeflezen, lijkt me leuk (: Ik lees normaal gesproken niet echt veel YA meer, maar aangezien ik dit vroeger wel deed ga ik ervan uit dat ik me nog wel genoeg in het genre kan vinden voor feedback


    obsessive rage

    Lijkt mij heel leuk om te helpen echter qua spelling heb je niet zo veel aan mij. Verhaallijn en personages wel, dus weet niet in hoever de focus op spelling ligt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb de eerste drie hoofdstukken de proloog t/m hoofdstuk 2 al herschreven. Ik zou graag feedback willen. Kan ik het naar jullie via mail het aan jullie sturen?

    Yep! Ik stuur je mijn mail via PB (:


    obsessive rage

    Heeft iemand anders nog interesse om proeflezer te worden?