• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Zo vroeg :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Crimes of Grindelwald was. Too. Epic.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    In slechter nieuws, ik ga school skippen. In beter nieuws, lang weekend naar huis!


    The truth is out there.

    Ah, heerlijk dat de kiddo's vandaag pas om tien uur naar school komen — bergen werk kunnen verzetten vanmorgen. I'm proud.


    •

    Wat ben ik blij dat ik vrijdagen niet werk. Bijnaaa weekend *O*

    Wanneer je, je wekker om 8:30 zet, wakker word en je nog een keer omdraait en dan is het ineens 9:45. Zeker weer in slaap gevallen zonder het gemerkt te hebben.


    Physics is awesome

    "Ik ken niemand die gelukkig is, en ik ken heel veel lieve mensen. Ik ken heel veel lieve mensen, die geloof ik heel gelukkig zijn geweest."


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom denkt m'n stiefpa telkens dat ik later zoveel ga verdienen? Als ik ga doen wat ik wil, zal dat geen vetpot zijn, maar wel genoeg om fatsoenlijk van te leven denk ik. Of ik moet uiteindelijk museumdirectrice worden, lol.


    Stenenlikker

    Wauw fysio heeft echt geholpen. Mijn rug is een en al gespannen joh, maar gelukkig heeft het geholpen. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 12:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat is dit ineens bij de forumopmaak??? waarom staan de icoontjes ineens voor de topictitels? eh? i don't get it and i don't like it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Druk de laatste tijd op het werk, but I like it. 🤓 Veel verantwoordelijkheid geeft wel een gevoel van voldoening.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, this headache is killing me. Waarom ging ik vanmorgen ook al weer zo vroeg naar m'n werk?


    •

    Noodles + writing equals heaven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blackbeak schreef:
    Ugh, this headache is killing me. Waarom ging ik vanmorgen ook al weer zo vroeg naar m'n werk?


    En natuurlijk is het nu sociaal niet aanvaardbaar om te gaan, terwijl ik er vanmorgen ANDERHALF uur eerder was dan de rest. Grmbl.
    Ik ga mezelf zo hard trakteren op crispy shrimps op de terugweg + vanavond series kijken in bed. I need a lot of self care.


    •

    Ik weet dat die twee prikken ervoor zorgden dat ik daarna niks meer voelde, maar op dat moment doet het pijn.

    Maar als het goed is, hierna nooit meer ingegroeide teennagel. En dat was het doel dus ik hoop echt dat die teen niet meer naar gaat doen.


    Physics is awesome