• Hoi!

    Ik kom na een tijdje weer mijn hoofd laten zien! (En dan nog met een beetje schaamteloze zelfpromo ook)

    Een paar andere schrijvers en ikzelf hebben een bundel gemaakt om de kinderen die getroffen zijn door het het conflict in Gaza te helpen. Alle opbrengsten van dit boek gaan naar het Palestine Children's Relief Fund.
    Voor meer informatie over de bundel kun je hier klikken! Via deze link kun je het boek ook pre-orderen. Het komt in mei uit en het is een eenmalige druk, dus je kunt de bundel enkel krijgen door hem op voorhand te bestellen.

    Misschien ook nog wat zeggen over de bundel zelf... Het gaat om zes verhalen (door verschillende auteurs, zowel mensen die al eens wat hebben uitgeven als nieuwkomers) in het fantasy/sci-fi genre met als thema 'hoop'. Mijn eigen verhaaltje valt wat meer in het straatje van magisch realisme en gaat over een vrouw die plotseling terecht komt op een eindeloos lange weg die helemaal nergens naartoe leidt. Ze kan haar auto niet stoppen, er is schijnbaar geen manier om de weg te verlaten en contact leggen met de buitenwereld is onmogelijk. Bovendien zit ze vast in haar auto met drie andere personen die ze helemaal niet kent - en de spanningen lopen al snel hoog op.

    Ik weet niet hoeveel mensen hier interesse zouden hebben in een bundel, maar gezien het voor het goede doel is, wil ik toch even extra mijn best doen om het onder de aandacht te brengen.

    So... yeah :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.