• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    ChiIdhood schreef:
    (...)

    Jaa echt. Ik haal er ook zoveel energie uit!
    Ben je journalist?


    I wish I was. Heb m'n studie helaas moeten afbreken, zal hem nooit kunnen afronden. Voorlopig zit het er niet in, maar wie weet in de toekomst!

    Ik blijf het in ieder geval een prachtig vak vinden (typing)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frodo schreef:
    (...)

    Well I do be signing on 30/03 (in Gent), 23/04 (in Houthalen) en 26/04 (in Leuven) (wbw)


    Ooo yes @Xanthe join me and noot in Gent next week (A)


    help

    Vandaag 210 km enkele reis (dus 420 km retour) gereisd met de trein om een kast op te halen en ik ben er zó blij mee! (yeah)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn partner, die altijd fysieke baantjes in de bouw, op de markt en bij festival-opbouw heeft gehad, werkt nu als recruiter en kan dus nu voor het eerst thuiswerken, en het is zo gezellig! Ik weet dat het maandag is, maar mijn brein is ervan overtuigd dat het zondag is want ik ben niet alleen thuis aan het werk. Win-win c:

    Vandaag heerlijk met de baby naar buiten geweest voor het eerst! 🥰

    Donderdag zie ik mijn vriend eindelijk weer ☺️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    trots op mijzelf al anderhalve week geen nagels gebeten en hoewel ze nog erg kort zijn heb ik toch nagellak in de ierse vlag gesmeerd voor de concerten omdat ik vind dat ik dat gewoon verdien ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb gewoon zelf gefixt dat ik een timeslot heb kunnen aanmaken voor een specifieke deelnemer. In plaats van mijn supervisor om hulp vragen.
    En ik hoef niet op en neer vandaag door twee cancelations, dat scheelt!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tijdje niet op Q geweest, maar ik heb maandag voor het eerst "alleen" gereden (d.w.z. zonder een instructeur die kan ingrijpen naast me), met een elektrische automaat (ik vind het nog steeds botsauto's) en dat ging hartstikke goed! Vooraf was ik heel erg bang, maar toen ik eenmaal de straat uitreed heb ik heerlijk gereden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mamma Mia The Musical is één en al positiviteit (yeah)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik word zó gelukkig van De Mol (yeah)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sinds vandaag trotse eigenaar van een Senseo-koffiezetapparaat, want m'n buurman moest er vanaf vanwege een verhuizing. Prima hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit weekend hebben we vrijwilligersweekend en gaan we al onze festivalvriendjes weer zien na een laaaaaange winterstop c:

    Mijn verjaardagstaart gilt echt mijn naam 🎊

    Blauwe flamingo en flugel, kan niet wachten tot zaterdag

    [ bericht aangepast op 4 april 2024 - 19:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vandaag mijn vakantie fotoboek eindelijk afgemaakt en besteld! :)


    Inspiration can hit you any time