• Beste vrienden,

    het is weer zover! Een nieuw seizoen van De Mol (niet te verwarren met Wie is de Mol uit Nederland (krul) )
    Zitten er nog mollenvangers op Q? En zo ja, wie is jullie mol?

    De kandidaten:
    Bernard (33) Leerkracht
    Charlotte (26) Farmaceut
    Gillian (27) Technisch tekenaar
    Karolien (46) Audioloog
    Lynn (38) Videograaf
    Marta (Coco) (31) Verpleegkundige
    Michaël (41) Boomverzorger
    Philippe (53) Bedrijfsleider
    Senne (28) Sociaal werker
    Stéphanie (35) Verpleegkundige



    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaja hier wachtte ik op zonder het te weten haha! Ik zit dit jaar nog niet in een diepe tunnel, dus voorlopig kom ik nog niet met theorieën maar ik lees vaak dat Sennes positie boven aan de toren heel slim als mol en daar ga ik wel mee akkoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn mollen zijn momenteel Stéphanie en Lynn. Mijn collega zit op Bernard maar dat lijkt me te voor de hand liggend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat Bernard eerder kans maakt om de winnaar te worden dit jaar. Hem verdenk ik eigenlijk absoluut niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had dus enorm zitten twijfelen om zo'n topic te openen maar godzijdank is er nu een topic!

    Ik verdenk Lynn sinds het begin (vind het al verdacht dat ze als enige aangaf níét de Mol te willen zijn, dat sluit haar in ieder geval zeker niet uit van Mollen) en ik vind Stéphanie dus ook verdacht omdat ze niet opvalt? In ieder geval, elke keer als ik een video van De Mol zie (zo'n recap oid) dan denk ik: ah, dat is die vrouw waarvan ik de naam niet weet.

    Dus Lynn en Stéphanie zijn voor nu mijn Mollen. Zo te lezen ben ik niet de enige.

    En ik vind Bernard dus echt wel een lekker ding, oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik had dus enorm zitten twijfelen om zo'n topic te openen maar godzijdank is er nu een topic!

    Ik verdenk Lynn sinds het begin (vind het al verdacht dat ze als enige aangaf níét de Mol te willen zijn, dat sluit haar in ieder geval zeker niet uit van Mollen) en ik vind Stéphanie dus ook verdacht omdat ze niet opvalt? In ieder geval, elke keer als ik een video van De Mol zie (zo'n recap oid) dan denk ik: ah, dat is die vrouw waarvan ik de naam niet weet.

    Dus Lynn en Stéphanie zijn voor nu mijn Mollen. Zo te lezen ben ik niet de enige.

    En ik vind Bernard dus echt wel een lekker ding, oeps.


    HAH geef mij maar Senne (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaaaaa, een topic! Ik ben obsessed met deze versie. Fantastische afleveringen weer. Ik verdenk nog niet echt mensen - ja, Bernard - en het maakt me ook nooit uit wie hier de Mol is, want het zijn vaak zulke leuke mensen en toffe opdrachten, haha.

    En Gilles... 😍❣️


    Omnia mutantur, nihil interit

    Frodo schreef:
    (...)

    HAH geef mij maar Senne (wbw)


    Is goed, jij mag Senne ;)

    Het is wel ongemakkelijk om Bernard 'smash' te vinden want eh ja hij lijkt op de geschiedenisleraar van de middelbare school (zip)


    Peripeteia schreef:
    Jaaaaaa, een topic! Ik ben obsessed met deze versie. Fantastische afleveringen weer. Ik verdenk nog niet echt mensen - ja, Bernard - en het maakt me ook nooit uit wie hier de Mol is, want het zijn vaak zulke leuke mensen en toffe opdrachten, haha.

    En Gilles... 😍❣️


    Oh ja, natuurlijk Gilles (yeah) dat is en blijft ook wel echt een aantrekkelijke man.

    *Geeft zich op voor De Mol*
    "Wat is je motivatie om deel te nemen aan De Mol?"
    'Ik zou wel graag eens een beschuitje willen eten met Gilles'


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik moet de 2e aflevering nog kijken, maar heb wel ontzettend genoten van de eerste aflevering! verder doet bernard me echt heel erg denken aan brian rosenthal van tin can bros / team starkid, en daardoor kan ik hem vrij moeilijk serieus nemen...
    straks maar even aflevering twee kijken (cat)


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ik moet de 2e aflevering nog kijken, maar heb wel ontzettend genoten van de eerste aflevering! verder doet bernard me echt heel erg denken aan brian rosenthal van tin can bros / team starkid, en daardoor kan ik hem vrij moeilijk serieus nemen...
    straks maar even aflevering twee kijken (cat)

    Mijn mama vond hem lijken op Nicolas Cage and i can't unsee it.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zoldyck schreef:
    (...)
    Mijn mama vond hem lijken op Nicolas Cage and i can't unsee it.


    OH NO nu zie ik het ook :W

    [ bericht aangepast op 4 april 2024 - 9:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    OH NO nu zie ik het ook :W

    Same hahaha. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Same hahaha. :W


    Saaame ben nu aan het kijken en zie het nu ook 🤭


    The soul needs autumn.

    De aflevering van zondag heeft alleen maar mijn vermoedens bevestigd: Stéphanie of Lynn. Mijn vriend verdenkt ondertussen Senne.
    Jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    De aflevering van zondag heeft alleen maar mijn vermoedens bevestigd: Stéphanie of Lynn. Mijn vriend verdenkt ondertussen Senne.
    Jullie?


    Hier nog steeds Stéphanie of Lynn, neig wat meer dan Stéphanie overigens. "Stéphanie, ben jij de mol?" 'Sí!' *steekt voet uit*.

    Al doet Bernards gedrag me wel heel erg denken aan destijds mol Lennart. Fanatieke, vrolijke kandidaat spelen om totaal niet verdacht te geraken.

    Charlotte is trouwens ook hoger op m'n lijstje geraakt na de pastaproef. Als je zo overtuigend en koelbloedig kan liegen…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Hier nog steeds Stéphanie of Lynn, neig wat meer dan Stéphanie overigens. "Stéphanie, ben jij de mol?" 'Sí!' *steekt voet uit*.

    Al doet Bernards gedrag me wel heel erg denken aan destijds mol Lennart. Fanatieke, vrolijke kandidaat spelen om totaal niet verdacht te geraken.

    Charlotte is trouwens ook hoger op m'n lijstje geraakt na de pastaproef. Als je zo overtuigend en koelbloedig kan liegen…


    Hmm Bernard wordt momenteel wel heel erg verdacht door Vlaanderen (die statistieken kan je online vinden) terwijl Lennert onder de radar bleef.
    En ja Charlotte vond ik ook wel opvallend!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien