• Beste vrienden,

    het is weer zover! Een nieuw seizoen van De Mol (niet te verwarren met Wie is de Mol uit Nederland (krul) )
    Zitten er nog mollenvangers op Q? En zo ja, wie is jullie mol?

    De kandidaten:
    Bernard (33) Leerkracht
    Charlotte (26) Farmaceut
    Gillian (27) Technisch tekenaar
    Karolien (46) Audioloog
    Lynn (38) Videograaf
    Marta (Coco) (31) Verpleegkundige
    Michaël (41) Boomverzorger
    Philippe (53) Bedrijfsleider
    Senne (28) Sociaal werker
    Stéphanie (35) Verpleegkundige



    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hmm Bernard wordt momenteel wel heel erg verdacht door Vlaanderen (die statistieken kan je online vinden) terwijl Lennert onder de radar bleef.
    En ja Charlotte vond ik ook wel opvallend!


    Ja, precies, want na Lennart trapt niemand daar natuurlijk meer in 😉 dus daarom is Bernard zo verdacht. Nee, maar wel een echt leuke gozer. Jammer dat hij al een heel gezin heeft 😂😂😂😂😂

    Wat me trouwens ook opviel was dat het citaat aan het begin van de aflevering wéér van Charlotte was. Net als in aflevering 1 (toen was het citaat "Ik ben De Mol" van Charlotte). In aflevering 2 was het "Leeft de Mol nog?" van Karolien en die vloog er toen uit.

    Nu heb ik een theorie dat elke "oneven" aflevering een citaat van Charlotte is en dat zij finalist is, en elke "even" aflevering een citaat van een kandidaat die eruit vliegt 😂

    Maar een theorie gebaseerd op 3 afleveringen is geen goed onderbouwde theorie natuurlijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk net dat je als mol net slecht zou liegen tijdens de pasta proef. Jijzelf hebt geen last van de negatieve pasvraag en je wil net dat mensen denken dat je niet kan liegen, toch?


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Ik zou als mol bij de mensen willen zitten in de BMW. 50% kans dat de proef mislukt zonder dat je iets moet doen. :’)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik zou als mol bij de mensen willen zitten in de BMW. 50% kans dat de proef mislukt zonder dat je iets moet doen. :’)


    Same. Lynn zat in de bmw (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Same. Lynn zat in de bmw (wbw)


    Stèphanie ook 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Stèphanie ook 😂


    yassss mijn 2 mollen! En Senne ook een beetje haha. De rest heb ik uitgesloten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, precies, want na Lennart trapt niemand daar natuurlijk meer in 😉 dus daarom is Bernard zo verdacht. Nee, maar wel een echt leuke gozer. Jammer dat hij al een heel gezin heeft 😂😂😂😂😂

    Wat me trouwens ook opviel was dat het citaat aan het begin van de aflevering wéér van Charlotte was. Net als in aflevering 1 (toen was het citaat "Ik ben De Mol" van Charlotte). In aflevering 2 was het "Leeft de Mol nog?" van Karolien en die vloog er toen uit.

    Nu heb ik een theorie dat elke "oneven" aflevering een citaat van Charlotte is en dat zij finalist is, en elke "even" aflevering een citaat van een kandidaat die eruit vliegt 😂

    Maar een theorie gebaseerd op 3 afleveringen is geen goed onderbouwde theorie natuurlijk.


    OMG Uw theorie kan kloppen!!!

    [ bericht aangepast op 14 april 2024 - 21:45 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, precies, want na Lennart trapt niemand daar natuurlijk meer in 😉 dus daarom is Bernard zo verdacht. Nee, maar wel een echt leuke gozer. Jammer dat hij al een heel gezin heeft 😂😂😂😂😂

    Wat me trouwens ook opviel was dat het citaat aan het begin van de aflevering wéér van Charlotte was. Net als in aflevering 1 (toen was het citaat "Ik ben De Mol" van Charlotte). In aflevering 2 was het "Leeft de Mol nog?" van Karolien en die vloog er toen uit.

    Nu heb ik een theorie dat elke "oneven" aflevering een citaat van Charlotte is en dat zij finalist is, en elke "even" aflevering een citaat van een kandidaat die eruit vliegt 😂

    Maar een theorie gebaseerd op 3 afleveringen is geen goed onderbouwde theorie natuurlijk.


    Potjandriedubbeltjes nog aan toe

    Aflevering 4: "Ik ben blij dat het niet gelukt is" - Marta (Coco)

    EN ZE VLIEGT ERUIT.

    Zou volgende aflevering dan weer een citaat van Charlotte zijn? En dat zij er dan nog in blijft?


    Echt tbh oprecht geen idee wát ik met zo'n theorie moet, maar ach, 't is leuk om een theorie te hebben.

    Lynn is wel eerlijk - zou ze de Mol zijn zodat ze al die dingen kan doen omdat ze weet dat ze toch niet naar huis vliegt?
    Vind Stéphanie ook verdacht.
    Maar ik moet toegeven: ik vind Michaël nu ook verdachter worden...

    Die ananas bommen 😂😂 love it.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Fan-tas-tisch. Vond dit misschien nog wel de beste aflevering tot nu toe. De ananas, DE KAT die de pizza op kwam eten, deze kandidatengroep... Wat een sublieme opdrachten en dan die eliminatie...

    Vind Michaël echt super sympathiek overkomen, maar eigenlijk iedereen in deze groep wel.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik vind het dit jaar inderdaad ook een enorm fijne groep! Dat maakt het kijken nog leuker.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb eindelijk tijd/zin gehad om eens in te halen hehe. Ik zit voorlopig voorzichtig op Senne.

    Dat met die quotes was me ook al opgevallen! Ben benieuwd of het toeval is of niet haha


    help

    Vanparys schreef:
    Ik heb eindelijk tijd/zin gehad om eens in te halen hehe. Ik zit voorlopig voorzichtig op Senne.

    Dat met die quotes was me ook al opgevallen! Ben benieuwd of het toeval is of niet haha


    Ik ben nu halverwege de aflevering dus ik weet naar wie de quote te herleiden is…
    De quote was 'Ik ben niet uw mama' en dat is van de vrouw die tegenover Bernard aan de pastatafel zit… de moeder van Senne.

    Als de theorie klopt zou Senne er dus uit vliegen.
    Ik hoop toch echt van niet 😅

    [ bericht aangepast op 21 april 2024 - 21:08 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik ben nu halverwege de aflevering dus ik weet naar wie de quote te herleiden is…
    De quote was 'Ik ben niet uw mama' en dat is van de vrouw die tegenover Bernard aan de pastatafel zit… de moeder van Senne.

    Als de theorie klopt zou Senne er dus uit vliegen.
    Ik hoop toch echt van niet 😅


    Het had sowieso een quote van Charlotte moeten zijn want het was een oneven aflevering, dus ik denk dat de theorie in de vuilbak mag. :’)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Okay, de theorie met de afvaller vanwege de titels klopt niet, hahaha.


    Daaaaaag halve Mol!

    Stèphanie zit er nog wel in. Vond Michael na vandaag ook nóg verdachter dan na de vorige aflevering. Dus dat zijn mijn twee Mollekes nu.

    Vond de vragen over diefstal enzo heel grappig. Charlotte die in 't gevang heeft gezeten voor het stelen van een flesje jus d'orange, en Senne's brooddiefstal die in het Gazet stond 😂



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk eigenlijk Stèphanie.


    Your Butt is Mine!