• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Sorry voor het opkijken bij geluid en mijn gedachten hierover, maar waarom negeren docenten hier zelf dat het eten hierbinnen niet mag? Wat is dit voor iets raars.. Geen wonder dat zelfs na maandag en vorige week dinsdags fouten de 'beheerder' zegt dat ik een van de meest conscious en betrouwbare mensen ben die in dit lab bezig is.

    en ik voel me nog steeds slecht over gisterenavond..

    [ bericht aangepast op 17 mei 2024 - 13:53 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lifegoals van een docent: na een periode middeleeuwenliteratuur (en daarbij lezen in Karel ende Elegast) leerlingen bij je krijgen die een of ander erotische fanfiction over die personages hebben geschreven HAHAHA

    echt van het niveau Quizlet-seksscènes. Ik ga helemaal tegen de vlakte van het lachen. En dat gegiechel van die kinderen, heerlijk


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh.... Ik heb teveel sociaal gedaan waardoor ik nu exhausted ben, hoofdpijn heb en geen energie heb om naar de winkel te gaan en eten te fixen, maar ik heb dan weer wel nu honger waardoor ik misselijk wordt dus ik had een 20 minuten geleden moeten gaan toen ik thuis kwam....

    I feel like this combination of moods is not productive in the slightest...

    But I did write a lot today so that was fun and had one fun conversation, so not all bad

    Wie had ooit verwacht dat ik opeens weer zou inloggen op deze website xD


    If no one else will defend the world then I must

    Amazon_Olympian schreef:
    Wie had ooit verwacht dat ik opeens weer zou inloggen op deze website xD


    Ola (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo leuk dat mijn baas me op Side quests stuurt🤩

    Terwijl m’n collega’s lekker werken, mag ik een ballon halen voor haar kleinzoon hahaha

    Ik dacht écht dat ik dit gedrag ontgroeid was; ik kan precies zien waar het fout gaat, waarom gebeurt het dan nog steeds?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    ja tuurlijk joh vandaag het mailtje voor ons ehbo en bhv e learning krijgen en verwachten dat wij het voor de 23e hebben gemaakt en geleerd incl vrije dagen. tuurlijk lekker realistisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb weinig gedaan maar ik ben kapot 😂

    zo moe pff


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik heb zo geen zin meer om te gaan, het begint ook veel later dan gehoopt goodbye

    ptsd bingo chart fULL HOUSE YIPPEEEEE except that the avoidance symptoms are making me avoid therapy again (ik wil niet ik wil niet gatsie wat als ik aan mn traumas moet denken iewwwww)


    obsessive rage

    Yo S3 van Bridgerton is 🔥🔥


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    That was awful

    Mogelijk is dit de laatste week van data collectie, zelfs met mijn verschrikkelijke fout van vorige week.. (en wel meer).
    Dit is ergens toch ook wel erg gek. Net als dat deelnemers zeiden dat ze kwamen uit 2000-zoveel te komen. Ben ik echt al zo oud? ik begin daadwerkelijk fomo te krijgen van geen kinderen willen hebben, dus ja.

    Nou nog steeds nieuw werk zoeken voor volgend schooljaar, mails etc versturen en deze week mijn experimenten en musicaldingen wel goed doen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn