•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    (...)

I didddd maar op een gegeven moment heeft mijn ADHD een beetje input van andere karakters nodig want anders raakt het verveeld. Daarom sterven mijn eigen stories een stille dood en blijven (O)RPG's bij mij goed lopen hahaha

Feel free to rant to me about Stella, if that's what you're referring to :Y)

Zo herkenbaar dit lol. Je hebt dan een dopamine boost nodig, iets wat je verrast :'D

--

Ik ben veilig. Alle emoties en gevoelens mogen er zijn. Ze zijn geen gevaar. Ik ben veilig.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

De conferentie waar we midden tussenin studeren had weer lunch over en de cateraar vond het zelf ook zonde om weg te gooien ^^

Do it scared, but do it anyway.

Hier in het gebouw woont een ontzettend lieve, leuke kat die zo nu en dan voor mijn deur of raam zit te miauwen en dan komt 'ie even op bezoek (blush) Zojuist was 'ie er weer even en het is echt zo'n leuk beestje! Ging ontzettend schattig op mijn schoot liggen vandaag en heeft in de kast zitten neuzen en kennis gemaakt met mijn HP verzameling, het schapenvachtje/sneeuwkleedje, de kerst-uil en het aanrecht :')

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 15:00 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Heb je geen crisis met een student, dan is er wel een groep docenten die maakt dat je on speed dial staat bij je leidinggevende...

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 15:25 ]

Omnia mutantur, nihil interit

De gemeente doxt even mijn gegevens bij een derde partij die niet eens een eigen website oid heeft voor een 'paaspakket' waarin ik geen interesse heb

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    De gemeente doxt even mijn gegevens bij een derde partij die niet eens een eigen website oid heeft voor een 'paaspakket' waarin ik geen interesse heb

Ik zou even checken of ze dat zomaar mogen doen, klinkt heel sketchy.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Oké, ik begin. . . een begin aan de Wereld en Map te krijgen. Het heeft me dagen geduurd; ik zou nu eig wel klaar willen zijn zodat ik daar verder niet meer naar om hoef te kijken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oké, komt er nog antwoord???

[ I will always love you ]

ik wil

aandacht

help

Ik hoop oprecht dat ik weer een leven kan ervaren zonder deze angsten. Soms heb ik een buitengewoon goede dag en dan is het weer een klotestrijd met mijn gedachten. Ik ben het zat om continue bang te zijn voor de dood en voor reacties/meningen van anderen.
    Ik wil me druk maken over wat voor verhaal ik ga schrijven op AO3, daten, samen shoppen, met iemand op vakantie gaan zonder bang te zijn over wat er allemaal uit m'n mond komt.
    Kolere, ik wil LEVEN.

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 19:52 ]

No growth of the heart is ever a waste

I wanna (hey!), I wanna (hey!), I wanna (hey!), I wanna (hey!)
    I wanna really, really, really wanna zig-a-zig, ah ORPG :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    I wanna (hey!), I wanna (hey!), I wanna (hey!), I wanna (hey!)
    I wanna really, really, really wanna zig-a-zig, ah ORPG :')

Ik moest hier echt even om lachen, haha

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik heb sinds 10 januari 18m³ gas verbruikt. Is dat veel? Ik heb geen idee...

Volgens mij is m'n termijnbedrag van €84,- sowieso veel te hoog, maar goed: leuk spaarpotje. Ik was al 300 m³ lager gaan zitten dan het voorgestelde.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik heb sinds 10 januari 18m³ gas verbruikt. Is dat veel? Ik heb geen idee...

Volgens mij is m'n termijnbedrag van €84,- sowieso veel te hoog, maar goed: leuk spaarpotje. Ik was al 300 m³ lager gaan zitten dan het voorgestelde.

Aldus de Eneco overzichtsmail die ik zo snel kan terugvinden uit mei 2024 verbruikt een gemiddeld appartement in mei (dus best al wel warme maand) ongeveer 25m³ gas per maand, wat natuurlijk meer wordt als je een groter huis hebt.

Do it scared, but do it anyway.

De fun is er ook, en hij vond mijn cadeau leuk! Maar oh nee. Ik zeg nee tegen een ding omdat ik het boven wil doen, en dan is hij daarna meteen meer in zichzelf gekeerd en is hij nu naar bed toe gegaan terwijl ik naar de wc toe was.
    Nice dude, nice.. waarom heb ik ingestemd met een vakantie samen? one day I'll learn from what others around me are doing atm. One day...

En the fuck wint Elisabeth lichtdesign? Met de volgspots issue. Zoooo niet mee eens.

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 22:54 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn