•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

CEO schreef:
    Ik hoop oprecht dat ik weer een leven kan ervaren zonder deze angsten. Soms heb ik een buitengewoon goede dag en dan is het weer een klotestrijd met mijn gedachten. Ik ben het zat om continue bang te zijn voor de dood en voor reacties/meningen van anderen.
    Ik wil me druk maken over wat voor verhaal ik ga schrijven op AO3, daten, samen shoppen, met iemand op vakantie gaan zonder bang te zijn over wat er allemaal uit m'n mond komt.
    Kolere, ik wil LEVEN.

Sending you love and support 🩷 🩷 🩷

[ I will always love you ]

Wat de fuuuuuuck is dit debat manmanman

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sommige mensen geven van toch weer het vertrouwen in de mensheid terug. ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

nooooooooo nu begin ik de verkoudheidsklachten van mijn vriend te krijgen (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oké, ik wil dit heel graag heel goed doen maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen want er is zoveel informatie en ik heb maar 1500 woorden en ik verzuip en er is nu dus ook nog een debat gaande dat nog wel even voortduurt maar wat ik wel graag mee wil nemen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Yamato schreef:
    Some people are trying too hard for attention.

[ I will always love you ]

Good Lord.

Hebben jullie niks beters te doen ofzo?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

So tired. Let me know when I can go, okay? 🥱

[ bericht aangepast op 17 april 2025 - 21:00 ]

Gezellig Bert en Ernie in de Tweede Kamer

Eerst krampen, nu buikpijn, lichaam, why?

Derks schreef:
    Gezellig Bert en Ernie in de Tweede Kamer

Niet alleen in de tweede kamer (clown)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Zo blij dat ik gisteren The Passion live heb kunnen zien. Ze waren allemaal zo goed en de nummers waren ook zo leuk en mooi gekozen. Dorian Bindels was echt fantastisch <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Zo blij dat ik gisteren The Passion live heb kunnen zien. Ze waren allemaal zo goed en de nummers waren ook zo leuk en mooi gekozen. Dorian Bindels was echt fantastisch <3

Ooohh wat cool!! Wij hebben vanaf de bank gekeken, waren ook weer enthousiast ☺️

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ooohh wat cool!! Wij hebben vanaf de bank gekeken, waren ook weer enthousiast ☺️

Wij stonden bij de trap waar Eva Simons omhoog liep tijdens het duet met Dorian, konden haar bijna aanraken. En m'n zusje en ik waren figurant in de illegale rave van Judas (waar hij de solo zingt) en staan ook best goed op beeld hebben we gezien, haha.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen