•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Leodh schreef:
    sipperdepip. brein, mag ik wat dopamine pls?

Dispatch the puppies!

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Met een doos cornflakes in de trein want eer ik thuis ben, zijn alle winkels dicht. Hoera voor goede vrijdag

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

People who can't communicate and lack accountability.
    Er is een reden voor waarom ik niet met je omga o.a. je entitlement.

[ bericht aangepast op 19 april 2025 - 1:17 ]

Onze nieuwe (semi-industriële) citruspers doet het ^^

Do it scared, but do it anyway.

Eerst die vriend entertainen. En nu kan ik niet eens gewoon beneden mijn nummers oefenen? Ik wil me ook kunnen voorbereiden en in de energy kunnen zijn van morgen. Niet van een of andere war docu..
    En morgenavond tm maandag ook drukte. Wordt nog wat met post-voorstelling-blues..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lmao weggestuurd worden door de beveiliging omdat de bordspelavond iets uitliep waardoor het alarm in de school uit ging (en na uitschakeling binnen een minuut weer opnieuw aan ging).

Real life escape room

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Papa's regime zit nog zo diep in mijn systeem, voelt illegaal om me ziek te melden als ik geen koorst heb / niet overgeef. Maar ja, niet kunnen praten van benauwdheid is wel lastig met een baan in de horeca.

Edit: het helpt ook niet dat mijn manager mijn afmelding leest en gewoon niet meer reageert. AnxietyyyyyyaaAHH

[ bericht aangepast op 19 april 2025 - 10:44 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

What do you mean "silver spoon" much?

Zal ik m'n artikel af hebben voor de dag voorbij is? Ik hoop het, maar ik ken mezelf 🫣

Zoya schreef:
    Papa's regime zit nog zo diep in mijn systeem, voelt illegaal om me ziek te melden als ik geen koorst heb / niet overgeef. Maar ja, niet kunnen praten van benauwdheid is wel lastig met een baan in de horeca.

Edit: het helpt ook niet dat mijn manager mijn afmelding leest en gewoon niet meer reageert. AnxietyyyyyyaaAHH

Wat goed dat je je hebt afgemeld!!!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waaaaah 83000 woorden schrijven aan één verhaal, ik overwin zo mijn imposter syndrome :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

nou ben ik al mn concentratie kwijt :W

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Woensdag een huis bezichtigen ^^

Rassalentar schreef:
    Woensdag een huis bezichtigen ^^

Wat nice!!! Veel plezier en fingers crossed 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Derks schreef:
    (...)

Wat nice!!! Veel plezier en fingers crossed 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Het is onze aller eerste bezichtiging/poging voor een huis dus ik ga er niet vanuit, maar het zou wel leuk zijn ^^