•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

En dan zeg je nee, doet hij het toch... Mama had gelijk. De vraag of ik leer van onze eerdere dagen weg samen is een goede vraag..
    En het veolt dubbel dat de musical na morgen al voorbij is. Ik had meer willen voirbereiden, maar ik ben ook blij als dit stuk niet meer hoeft. Al zijn er toffe stukken bij en ga ik toch ook dongen missen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    (...)

Wij stonden bij de trap waar Eva Simons omhoog liep tijdens het duet met Dorian, konden haar bijna aanraken. En m'n zusje en ik waren figurant in de illegale rave van Judas (waar hij de solo zingt) en staan ook best goed op beeld hebben we gezien, haha.

Nee joh wat sick!! Dan ben je echt helemaal deel van het verhaal zeg, heel epic :o

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Nee joh wat sick!! Dan ben je echt helemaal deel van het verhaal zeg, heel epic :o

Jaaaaa, ben echt happy!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Jfc you're so extra, gewoon ff dimmen

[ I will always love you ]

mijn voetjes hebben koud maar ik heb geen zin om sokken te halen

help

Catmint schreef:
    (...)

Wij stonden bij de trap waar Eva Simons omhoog liep tijdens het duet met Dorian, konden haar bijna aanraken. En m'n zusje en ik waren figurant in de illegale rave van Judas (waar hij de solo zingt) en staan ook best goed op beeld hebben we gezien, haha.

Oh wat cool! Nu wil ik dat wel ff terugkijken (heb de hele Passion gemist joh, maar dit vind ik wel heel tof om dan terug te kijken).

Hoe was het om te figureren?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom DE FUCK draait de radio Driving Home For Christmas ????? Wat iiiiiiis dit

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I feel sick again because of anxiety. Bruh..
    De spanning op werk helpt namelijk niet echt mee.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Cecia schreef:
    Jfc you're so extra, gewoon ff dimmen

Don't walk. Run, you sheep, run.

Iets met een pot en een ketel (joehoe)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik wil dólgraag op mijn nichtje passen maar ben ook wel een beetje bang om de ziekte bacillen binnen te krijgen... Weinig zin in weer een fysieke opdoffer

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heel erg brak 😭

let the fears you have fall away

Super irritant dit.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

sipperdepip. brein, mag ik wat dopamine pls?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.