• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Waarom voelt voldoende water drinken als een challenge ipv dat het normaal is? :') Alles voor het bloed doneren, maar man, wat een gedoe om jezelf te pacen dat je niet een liter in 1 keer naar binnen tankt om het maar binnen te hebben zeg.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Buh. Ik voel me buh.

Oh no Lo is feeling radical again today

Dramatic

Lmao oké, ik heb dus 2 weken geleden bij de nieuwe huisarts een patiëntenformulier ingeleverd, maar ze mogen me pas inschrijven na overleg met de huidige huisarts. Had nog niks gehoord, dus ik dacht: ik bel weer even. Assistente zei boos: 'Ja, morgen bespreken we het op het overleg' en toen gooide ze de haak erop. Joe. Ben heel blij als ik hier weg ben want het is altijd gezeik hier. Die ene keer in de twee jaar dat ik normaal gesproken bel, is het 'Wat nu weer?' en er worden allerlei spookconsulten gedeclareerd. Blij als ik weg ben.

Ben heel benieuwd of ik dit jaar nog een nieuwe huisarts ga kunnen hebben...

[ bericht aangepast op 16 dec 2025 - 16:33 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

y'all, not to toot my own horn, maar volgens mij heb ik dit echt even goed aangepakt. ruimte gegeven aan de frustratie, de emotie er even echt uitgelaten, waardoor er daarna ruimte was om inhoudelijk aan de slag te gaan. word ik ooit nog eens mentaal gezond? je zou het haast gaan denken

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Derks schreef:
    Lmao oké, ik heb dus 2 weken geleden bij de nieuwe huisarts een patiëntenformulier ingeleverd, maar ze mogen me pas inschrijven na overleg met de huidige huisarts. Had nog niks gehoord, dus ik dacht: ik bel weer even. Assistente zei boos: 'Ja, morgen bespreken we het op het overleg' en toen gooide ze de haak erop. Joe. Ben heel blij als ik hier weg ben want het is altijd gezeik hier. Die ene keer in de twee jaar dat ik normaal gesproken bel, is het 'Wat nu weer?' en er worden allerlei spookconsulten gedeclareerd. Blij als ik weg ben.

Ben heel benieuwd of ik dit jaar nog een nieuwe huisarts ga kunnen hebben...

Jeeeeemig wat een kutplek zit je nu :o wth, dat is echt niet oké?? :"D

Leodh schreef:
    (...)

Jeeeeemig wat een kutplek zit je nu :o wth, dat is echt niet oké?? :"D

Daarom wil ik er ook al weg sinds ik er zit 🙃🙃🙃 maar ik woonde hier al 3 jaar zonder huisarts en toen hadden zij een plekje voor nieuwe cliënten. Nou, wat was dat kut zeg! Ben door twee verschillende huisartsen uitgelachen bij consulten, ik kan mijn eigen dossier niet volledig inzien (o.a. wat er afgelopen jaar is misgegaan ontbreekt, terwijl dat er met de jaarwisseling nog wel in stond maar toen was ik nog niet helder genoeg om voor mezelf te reconstrueren wat er gebeurd is – heb nog gaten in m'n geheugen), heb 3x gebeld om het open te zetten zodat ik het zelf kan inzien en ze zeggen dat ik dat niet mag terwijl dat wettelijk vast is gelegd. Daarnaast worden er (naast de kwartaalkosten en inschrijfgelden en 'kwaliteitsverbetering' en 'meer tijd voor de patiënt' en andere vaste kosten) ook spookconsulten gedeclareerd: een bezoek aan de huisarts terwijl ik niet ben geweest noch heb gebeld. Heb het ook al bij m'n zorgverzekeraar gemeld, want zorgfraude.

Tbh ik heb al een jaar twee pijnlijke knobbeltjes onder m'n voeten die maar niet weggaan, maar ik durf echt geen afspraak bij de huisarts te maken. Ga er ook niet dood aan, maar ja, misschien wel beter om even te laten checken.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Er ligt gewoon een kerstpakket op werk klaar?! In deze tijden van bezuinigingen en elk jaar een Tinteling? 😭 Yes

Omnia mutantur, nihil interit

Dat was wel echt een beetje gênant. Maar goed, kan gebeuren. Let's do character growth.

Première gespeeld 💃🏼

Protect the people.

🙄🙄🙄🙄

Don't walk. Run, you sheep, run.

Op tijd naar bed, wat is dat?

Ach ja sleep deprived unhinged zijn is ook een manier om de decembermaand door te komen 🫣

Ik moest m'n stress bijhouden voor psycholoog en nu stress ik omdat ik dit niet zo goed gedaan heb afgelopen paar dagen :') Great vicious cycle

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hoezo is mijn kerstkaartje die ik donderdag op de post heb gedaan nog niet aangekomen? Had echt heel erg mijn best gedaan op de tekst...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Tering nachtmerries :c