• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Misselijk, zoals eigenlijk bijna iedere avond :c

[ bericht aangepast op 14 dec 2025 - 21:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Catmint schreef:
    (...)

Druk weekend haha. Gisteren hele dag in de keuken gestaan voor de brunchgerechtjes van vandaag. Heb Japanse fruit sandos gemaakt, met homemade Shokupan (hokkaido milk bread in loaf vorm). En banana bread mini tulbandjes, want mn bananen liepen bijna zelf weg.

En vandaag dan brunch met d&d en nu wachten op de start van de Studio100 Singalong in Ahoy! Morgen weer tijd voor meer Q haha

Ooooh dat klinkt lekker 🤤🤤🤤🤤

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Natuurlijk is het schimmel. Als ik ergens last van heb is het altíjd schimmel.

**frantically starts deep-cleaning bedroom**

Dramatic

I wanted to believe you.
    But in the end—it was just a mirage.
    Happy hunting.

[ bericht aangepast op 14 dec 2025 - 23:13 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ja goed. Buikgriep denk ik :c

Ich liebe dich 27.12.23

Hahaha hahahaha nog even 23 waxzegels doen.

Met de 12 voor de swap was ik 1,5 uur bezig.

Ben benieuwd hoe laat ik vannacht slaap. Een vriendin heeft 3:00 uur voorspeld, ik hoop toch echt iets eerder 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik wil eigenlijk slapen, maar hij heeft mijn hulp echt nodig. Komaan, tatje, you can do this.

(Jep, ADHD is een stoornis. Poor guy.)

Mijn brein breint zoals het breint.

Me twee minuten super goed voelen over een job application en dan meteen alweer de imposter syndrome voelen aaa

Caution first, always.

Oké, ik was om 3:17 u klaar met alle waxzegels stempelen.

Maar nu hebben m'n collega's morgen wel een gestempelde kerstkaart yay

Ik weet weer waarom ik niet van s ochtends douchen hou. Ik ben dan nog warm van bed, dus dan is de douche niet warm genoeg 😒.

Derks schreef:
    Oké, ik was om 3:17 u klaar met alle waxzegels stempelen.

Maar nu hebben m'n collega's morgen wel een gestempelde kerstkaart yay

Aah awesome commitment hahaha

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lysander schreef:
    Me twee minuten super goed voelen over een job application en dan meteen alweer de imposter syndrome voelen aaa

Maar maar maar die twee minuten waren dus echt! Dat was jouw echte zelf en imposter syndrome is jouw hoofd die jou probeert te beschermen tegen de teleurstelling van een eventuele afwijzing. Heel dom hoe dat werkt want daardoor voel je je al teleurgesteld voor je überhaupt afgewezen wordt, maar ja, zo zit ons idiote systeem nu eenmaal in elkaar :')

On topic: ik heb dus ontdekt dat ik alleen in paniek raak als mijn hoofd mij probeert te beschermen tegen een pijnlijke emotie? En als ik die pijnlijke emotie zelf bewust toelaat, dat dat fucking veel pijn doet, maar de stress en angst wel weggaat?!! #lifehack

Jup. Echt de buikgriep. En niet alleen ik, maar mijn man ook. Hebben we van onze baby gekregen, want zij had het ook al :c

Ich liebe dich 27.12.23

Caverna schreef:
    (...)

Aah awesome commitment hahaha

Ja, als ik iets in m'n hoofd heb, moet het ook gewoon af 😂

Vanochtend alles op de bureau's gelegd en ineens hoorde ik een KEIHARDE schaterlach van een collega die echt helemaal dubbel lag. Ik dacht: wat is er aan de hand???

Had hij de kaart geopend 😂😂😂