• Ik vroeg me af of dat jullie ouders naar muziek luiseren?

    mn moedr luisterd nooit muziek
    en mn vader vind U2 en robbie wiliams goe

    maar hij vind wt,goose,milc inc,'thnks fr th mmrs' van fall out boy goe (wil al heel wa zeggen!)& this coma van nailpin :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    HaveFun!

    Mijn ouders zijn allebei fan van Prince :P Maar ze vinden het niet erg om naar Rock of Metal te luisteren. Alleen ze vinden TH een beetje irritant worden, omdat we die eerst alleen maar draaiden in de auto xD
    Nu heb ik een cd gemaakt met; Disturbed, HIM, TH, Avril enzoow :P Mijn moeder vind de liedjes van Avril ook vet leuk.
    Oh, en mijn ouders HATEN Jan Smit en Nick en Simon xD vet grappig! ze luisteren liever TH enzoow dan naar hun. Ze zei laatst tegen een vriend van mij in de auto terwijl Slipknot opstond: Ik luister hier liever naar, dan naar Jan Smit, die mag je van mij part uit het raam gooien xD

    Wat vergeten: Mijn moeder heeft me zelfs voor het eerst naar Nena laten luisteren:P
    Maar vader luisterd nog vaak middeleeuwse rock xD Zoals Iggy Pop

    Mn vader luisterd zowat dezelfde muziek als mij enzo. En mn moeder naar nederlandse muziek.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    m'n vader en moeder zijn niet echt ergens fan van..


    You are the one <33

    Mijn moeder luisterd veel klassiek en mijn vader heeft áltijd Jazz op staan ^^
    Maar eigenlijk houden ze net zoals ik bijna overal wel van

    Mijn ouders luisteren niet zo veel muziek, maar als ze het luisteren dan vaak naar dit:
    Pa: houdt van oude 'metal' zoals Kiss etc.
    Ma: Amy Winehouse, ze had ook een 'prince'-periode.
    En in de zomer luisteren ze allebei vaak reggae en van dat latijnse flamingo muziek.

    Het kan altijd nog erger.......:S

    Mijn moeder luisterd naar vnalles & mijn vader naar de radio en da ist wa dieje vo muziek luistert(puh)

    Uh.. ik heb geen flauw idee.. Wat ik mijn vader en moeder hoor luisteren, wil ik liever niet horen.. :Y)


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    Mijn vader luistert naar heel veel muziek xD Dingen van vroeger maar ook TH, Simple Plan , HIM enz. Vind hij ook goed:P Mijn moeder daar integen luistert NOOIT muziek. En alles wat ik draai is katten gejank (O zo handig dat ik bij mijn moeder woon die hetdus de hele dag hoort en miijn vader niet). Ehm mijn ouders haten wel allebei nederlanstalige muziek. En enrique iglesias xD Waar over ik het helemaal met ze eens ben:P

    Mijn pappie luistert altijd klassieke muziek (ah ik haat dat zo erg.) enz.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heejtjes

    Mijn moeder vind TH goed!:)
    Maar mijn pa&ma luisteren meer Marco Borsato:P


    <'333


    Love is in the air'<3

    nou k heb de muzieksmaak een beetje van men pa dus ja muziek die hij goe vind vind k ook goe ma mijn muzieksmaak is veel groter en men ma luistert dan weer graag na within temptation en vind mijn muzieksmaak ook nog wel gaan


    Live life limitless.

    mijn moeder vind sommige nummers van th wel mooi ^^ mijn vader weet ik niet xD
    me moeder luisterd anders gwoon naar pop ofzo =]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    me ma : rod stewart xD fergie alleen dnbig girls don't cry

    me pa : underground rock vn de jare 70 rn 80 xD en nederlands talig xD

    mijn moeder gaat mee naar het concert 14 juniXD
    maar die blijft lekker achteraan zodat haar dochten (moi) van 15 lekker kan rocken <3..


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    mn ouders luistere naar nederlandstalige shit!!
    bleg!

    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt