• Ik vroeg me af of dat jullie ouders naar muziek luiseren?

    mn moedr luisterd nooit muziek
    en mn vader vind U2 en robbie wiliams goe

    maar hij vind wt,goose,milc inc,'thnks fr th mmrs' van fall out boy goe (wil al heel wa zeggen!)& this coma van nailpin :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    HaveFun!

    Mijn ma naar Robbie Williams, Stevie Wonder, Billy Joel & U2 e.d.
    Mijn pa naar allemaal verschillende dingen, ik onthoudt dat nooit >.< Ik geloof iig iets van Toto & Yes ofzo O-O


    Mew <3

    myn pa lieft oude muziek x3 maar hy vind th ook wel nice x3

    en myn ma U2 x3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn ma vind Santana heel goed en m'n pa luisterd gwn naaar de radio, waar elke liedje wel 3 keer per dag word gedraait -.-


    It's all for you, my butterfly.

    myn ouders zyn vreselyk op da gebied!
    myn ma luisterd alln naar abba of eros ramazottie of je die idioot zyn naam ook schryft. en myn vader, ja alln micheal jackson en amy winehouse en die soort van shit en ze haten TH, FOB, MCR, avril ongeveer alles wat dus goed is


    La Vie en Rose

    mijn ouders luistere naar Avril lavigne en Tokio hotel enal wa ik goe vin ^^ aja vooral men pa dan tog

    mijn moeder luisterd. oud bolle muziek. karin bloemen? kan dat? weet ik ut x'D
    Me pa vind AC/DC goed en Blof. dat zijn de overeenkomsten van mij en me pa. meer niet x'D En ze houden van doe maar, en en en, queen ook, en weet ik ut x'D waarom zijn mijn ouders zo bejaard met muziek? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik kan me nu echt nie voorstellen da mijn ouders naar th zouden luisteren xD
    van men ma zou ik het ook niet kunnen verdragen, die zou dan alle liedjes meezingen, waardoor ze verpest zijn xD

    m'n ouders luisteren altijd naar Radio 1,,
    maar als ik afwisselend muziek van mij,, m'n broertje en m'n ouders opzet mag dat van m'n moeder...

    Mijn pa houdvan Within Temptation.
    Mijn ma houd van Tina Turner enzo maar beide van mijn ouders houde van oude muziek zoals Abba

    Mijn ouders,, amai, die hebben véél artieste waarvn ze fan zijn :P

    U2, Coldplay, Prince, The Cure, INXS, Lenny Kravitz, Anouk, Red Hot Chilli Peppers, Greenday, dEUS, Texas, Goo Goo Dolls, Novastar, Moby, Radiohead, Bruce Springsteen, David Bowy [Fsoo], Smashing Pumpkins, [VroegrMichaelJackson, Mijn mama Abba :| en Rehab vn Amy Winehouse, Black & Gold vn Jack Sparro] Enn, nog honderde vn die artieste en bands van de jare 80/90 nsoo :P


    007

    mijn moeder u2 en een heel klein beetje th..
    mijn vader,, dat weet ik niet. Hij luisterd volgens mij nóóít muziek -.-'

    M'n ma is (geloof het of niet) een grote fan van Rammstein, en m'n pa houd van nirana, iron maiden en stuff like that :D
    (coole ouders heb ik)


    Groezrock was AWESOME! <3

    mijn ouders luisteren oude rock enz. xD
    zoals metallica enzo xD
    maar ze vinden ook Rammstein goed (duivel)

    Euhm.. Mijn mama luistert zo wat naar vanalles vaak zo van die muziek als Enya en Dido enzo xD

    En mijn Papa luistert graag naar Anouk; & voor de rest heb ik daar eigenlijk geen idee van XD Die luistert bijna nooit muziek :P


    Tanya is de beste.

    myn moeder luistert veel naar coldplay , U2, robbie williams, keane, bon jovi en men vader vooral marco borsato

    x