• Ik heb bijna geen tijd Melissa komt strax terug maar help ajb ff, er is iets ergs:S
    Ik ben ontmaagd. Door haar ex. Maar toen dat gebeurde had ze nog met hem. Wat moet ik nu doen? Vertelle? Melissa is net verhuist en voor laatste dag bij haar. Ze is me abffe. Hellllppp




    btw: dit gebeurde bij haar thuis toen zij niet thuis was.


    Mel Lovess rarw xD

    Houd je mond. Geloof me, houd echt je mond. Als je dit verraad zet je, je hele vriendschap op het spel. Soms is een leugentje om bestwil nodig. HOUD JE MOND! Echt waar.


    Life is hard and then we die

    indeed wat PUKKELx DING zegt! Als je het vertelt zal ze dit nooit vergeten

    ik ben het so met pukkelxding eenns,,.


    We can only learn to love by loving.

    Je kan inderdaad wel beter je mond houden, maar toch hoop ik dat je echt héél veel spijt hebt. o.o


    blame the bully.

    Oke, Maar ik zit met een schuldgevoel man


    Mel Lovess rarw xD

    Daar had je maar aan moeten denken voor je het met haar nu ex deed sorry.

    Houd je mond. Geloof me, houd echt je mond. Als je dit verraad zet je, je hele vriendschap op het spel. Soms is een leugentje om bestwil nodig. HOUD JE MOND! Echt waar.

    Inderdaad o.o


    Mew <3

    Ja, en als ze nu haar mond houd, en die vriendin komt er over een jaar via via achter, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
    Ik denk dat je nu beter even eerlijk kan zijn, hoe moeilijk dat ook is. Als ze echt je beste vriendin is zal ze boos zijn, maar ze zal je ook vergeven. Even doorbijten en eerlijk zijn. Ik zou dat, als ik jouw vriendin was, veel meer waarderen dan wanneer je je bek nu zou dichthouden en ik er via via achter zou moeten komen.


    Bored.

    IK ben al 6 jaar verliefd op hem. Dat weet zij ook. En nou hij .. ik… ik zoende hem hij zoende terug. Dit ging veder. Tot we het (NOG ERGER!!!) in HAAARRR kamer gedaan hebben. Ze zou spullen gaan ophalen omdat wij 2 bleven slapen en wij moesten ff daar w8en zo 2 uurtjes als het kon. Nou… Shit. Ik vond hem zo leuk, Nogsteeds, Ookal is het nu al een week uit tusse ze, Het is maar een week. En ik verlang wel naar hem enzo. Maar ik heb nu zo fuckingg spijt:O ik had daar niet moeten blijven slapen. Overigens sliepen ik en Damian toen in een bed. Omdat mel wist dat ik dat wel leuk vond en ze vertrouwde Damian. Maar goed ze lag er zelf ook bij hoor. Met zen 3en in 2 persoon’s bed. Hij in het midde xD maar ik heb zoo spijt. Schuldgevoel. Gevoel dat ik het moet zeggen. Gevoel dat ik moet zwijgen. Gevoel dat zegt dat ze me letterlijk vermoord. gevoel dat ze het begrijpt. Echt ik weet het niet meer:S


    Mel Lovess rarw xD

    twijfel... ja k ws fout. ma wat ik nu doen moet. 2 opties volgns julie. tips? stemme?

    wel sege?
    niet doen?


    Mel Lovess rarw xD

    Ik zou het zeggen. Simpel om de redenen die ik hierboven gaf. Tuurlijk, ze zal boos zijn, en de kans bestaat dat ze je zal uitschelden. Je kan het nu verzwijgen, maar ooit komt de waarheid boven water en dan zal ze boos zijn dat je haar nooit iets verteld hebt. Dan kunnen de gevolgen nog veel zwaarder zijn.
    Ik zeg; even doorzetten.


    Bored.

    Ja, en als ze nu haar mond houd, en die vriendin komt er over een jaar via via achter, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
    Ik denk dat je nu beter even eerlijk kan zijn, hoe moeilijk dat ook is. Als ze echt je beste vriendin is zal ze boos zijn, maar ze zal je ook vergeven. Even doorbijten en eerlijk zijn. Ik zou dat, als ik jouw vriendin was, veel meer waarderen dan wanneer je je bek nu zou dichthouden en ik er via via achter zou moeten komen.
    Als je, je mond houd tegen iedereen dan komt niemand erachter. En ja ik spreek uit ervaring. Ik ben een keer per ongeluk vreemdgegaan, en daar heb ik nu nog spijt van al is het al uit en ging hij ook vreemd en was het een jaar geleden. Het is soms beter om te zwijgen, maar dan moet je het wel goed doen. En trouwens, al is het nog zo een goeie vriendin, neuken met het vriendje van je beste vriendin is gewoon NOT DONE. De kans dat ze je vergeeft is minimaal, al zijn jullie nog zulke goeie vriendinnen.


    Life is hard and then we die

    eerlijkheid boven alles ?
    okee, 't klopt mss niet, maar ik vind dat je het haar gewoon moet vertellen. Het kan en is warshcijnlijk wel dat ze boos gaat zijn, maar als ze echt jou beste vriendin is, zal ze het je wel vergeven. Geloof me, je kunt het echt wel best vertellen, als ze er zelf achterkomt, dan komt het voor haar nog harder aan. (K)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)Als je, je mond houd tegen iedereen dan komt niemand erachter. En ja ik spreek uit ervaring. Ik ben een keer per ongeluk vreemdgegaan, en daar heb ik nu nog spijt van al is het al uit en ging hij ook vreemd en was het een jaar geleden. Het is soms beter om te zwijgen, maar dan moet je het wel goed doen. En trouwens, al is het nog zo een goeie vriendin, neuken met het vriendje van je beste vriendin is gewoon NOT DONE. De kans dat ze je vergeeft is minimaal, al zijn jullie nog zulke goeie vriendinnen.

    Ik zou liever hebben dat ze eerlijk tegen me zou zijn. En ja, mij is het overkomen dat mijn beste vriendin neukte met mn vriendje. En we zijn nu nog steeds goede vriendinnen. Ik zou door het lint gaan als ik er nu pas achter zou komen. Daarbij weet je niet of die jongen zn bek zal houden tegen zijn vrienden, en of die vrienden hun bek wel dicht zouden houden. Wees alle roddels voor en zeg het eerlijk.


    Bored.

    (...)
    Ik zou liever hebben dat ze eerlijk tegen me zou zijn. En ja, mij is het overkomen dat mijn beste vriendin neukte met mn vriendje. En we zijn nu nog steeds goede vriendinnen. Ik zou door het lint gaan als ik er nu pas achter zou komen. Daarbij weet je niet of die jongen zn bek zal houden tegen zijn vrienden, en of die vrienden hun bek wel dicht zouden houden. Wees alle roddels voor en zeg het eerlijk.
    Bij mij was er een heel feest aanwezig met mensen die ons kenden, en het werd ook openlijk door het huis verteld dat ik hem gezoend had. Toch, m'n ex weet het nog steeds niet. Ik ben erg goed in liegen en ik wil hem gewoon geen pijn doen, al deed hij dat wel bij mij.


    Life is hard and then we die