• Ik heb bijna geen tijd Melissa komt strax terug maar help ajb ff, er is iets ergs:S
    Ik ben ontmaagd. Door haar ex. Maar toen dat gebeurde had ze nog met hem. Wat moet ik nu doen? Vertelle? Melissa is net verhuist en voor laatste dag bij haar. Ze is me abffe. Hellllppp




    btw: dit gebeurde bij haar thuis toen zij niet thuis was.


    Mel Lovess rarw xD

    (...)Bij mij was er een heel feest aanwezig met mensen die ons kenden, en het werd ook openlijk door het huis verteld dat ik hem gezoend had. Toch, m'n ex weet het nog steeds niet. Ik ben erg goed in liegen en ik wil hem gewoon geen pijn doen, al deed hij dat wel bij mij.

    Nou, als hij vreemd gaat denk ik niet dat het hem veel zou uitmaken als jij ook vreemdgaat. Vreemdgaan is voor mij een teken dat je geen flikker om die persoon geeft. Hoewel jij een uitzondering bent.


    Bored.

    Zegge??*slik* Weeetje wat nog erger is? Mel is verhuist. En damian woont bij mij om dehoek. En mel vind hem nog leuk. En ik vind hem ook al leuk en nu si zij er niet en… ik denk dat het vaker gebeuren gaat ook al heb ik se gister nog zien soenen. Wat ik liever niet zag ofcourse. Maar ik bedenk me. Als ik het vertel. Dan verpest eht onse hele avond(sij is trouwens nog maagd ) en morge ben ik daar weg en dan is ze weg 200 km van me weg over msn is lulig:S


    Mel Lovess rarw xD

    Ik ook. Want ik geef fucking veel om melissa, en melissa en damian ook om elkaar. Damian loopt echt achter haar aan. Alleen demian wil ex en dat wil melissa niet en… ik heb me gewoon late gebruiken eigelijk. Damian wilde alleen seks en omdat ik dat ook wou… heb ik heel me vriendschap verpest. Temisnte op spel geset. En Mel… Godveerrr :S Jhij was vreemdgegaan emt lisa.. Dat heeft i een x toegegeve ook en toen werd ze zooo boos. Lisa negeert ze en damian amakte eht met haa ruit omdta ze boos werd maar daar heeft i spiojt van hij wil haar terug. En ik wil hem. Maar mel ook houde -.- sorry van de typfoute ben beetje overstuur.


    Mel Lovess rarw xD

    Ga er met Damian over praten, er moet een oplossing komen. Doe mensen niet onnodig pijn.


    Life is hard and then we die

    Ja weet ik. Maar wat moet ik tege hem zeggen?


    Mel Lovess rarw xD

    Ik heb al met hem gepraat net via tel. Hij wil niet dat ze het weet. omdat hij haar leuk vind, En nu??


    Mel Lovess rarw xD

    het wel vertellen, wat een zak. zeg dat hij jou gebruikt heeft en dat je het niet wilde maar dat je in een ban was, dan lieg je niet eens.


    Life is hard and then we die

    eigelijk wel... want k wilde het wel. dat geef ik toe. ma ik wilde niet dat het gebeurde toen ze nog hadde. Me gebruiktt. klinkt hard okal zei ik het self. Maar hij wil niet dat se het weet bang haar kwijt te rakn. en buite dat wil ik sowl mel als damian niet kwijt.:S


    Mel Lovess rarw xD

    Jezus wat een fucking achterlijke zet..
    Weet hier niet goed over te oordelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja k weet. k doe alles goed te maken, ALLEES al moet ik er zm voor gaan plege, k doe alles:O


    Mel Lovess rarw xD

    mpff, Dit is moeilijk :]
    Ik zou eerlijk zegt zelf echt niet weten of ik het zou moeten zeggen, of het zou moeten verzwijgen :$.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Heet je zelf ook Melissa o.O


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    nee Demi sit op haar acc. naja ons.


    Mel Lovess rarw xD

    ooh oke :]

    Sorry :$.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    k zou echt mn mond houden
    het is echt sneu voor je vriendin maar toch...


    If you're going to hell, keep going