• http://www.quizlet.nl/quiz/250115/im-standing-alone-in-this-world--zero/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar ben gij al begongen aan die sirie dan?!!
    Want ik ben lui, en heb er nog helemaal nada aan gedaan. en gij zij dat u er al een stuk over gescherven had!
    en dan gaat Annick hem op Hyves zetten^^
    Ja, je hebt heel veel ego hoor. maar niet meer dan mij en Sidney (puh) :D


    Dunno ><

    Dat weet jij niet hoor ik ging over het school plein zingen i'm too sexy for my short en van alles x'D Maar like ik had een stuk van het verhala gedelete toen :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoofd, en dat weet ik wel. want ik ben heldersient (puh)
    Maar Hoofd dat je bent ><
    Maar dan moet je wel opnieuw schrijfen, en ik ben dood, en ik ga zo ook wel een stukje schrijfen^^
    als m dat gaat lukken dan, en ik in de tussentijd niet gewoon in slaap val ><


    Dunno ><

    Oké, naja dit hoofd zal even een stukje schrijven dan :3 Dan zendt ik hem wel in een pb :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oke ^^
    ike ga ook wel even een stukje schrijfen, en dan stuur ik hem ook wel^^
    als ik het niet vergeet :P


    Dunno ><

    Owja hoofd ik ben ook heldersiend wnat ik zit in een klas met 25 kinderen en we hadden met sinterklaas 26 lootjes ook van onze mentor en ik zei zo: ''Wedde ik ga mijn beste vriend roel trekken :]'' en toen trok ik hem ook (puh)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hunny ik schrijf wel eerst een stuk en schrijf je dan maar verder want vermoeit schrijven werkt niet !<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    alleen de titel al....lijkt zo onorgineel...geen zin in..


    Music is my drug, I need it all the time!

    Hunny ik schrijf wel eerst een stuk en schrijf je dan maar verder want vermoeit schrijven werkt niet !<3


    Vind dat je gelijk hebt.. =] Zeg het even als jullie Biil&Andy tassenlijn serie ding eris, want ik wil ook maken.. *gaat niet over dit topic maar nouenn*


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    oke. dan wagt ik wel even met schrijfen!
    ik ben ook heldersient.
    en SCHIZOFREEN :D
    Nee maar ik ben egt heldersien.
    Ik riep wat door de klas, want die meneer zij dat ik wat moest doen, en toen riep ik dat ik Heldersient was!!^^
    en toen zat ik op 2 poeten, en toen zij hij. dan weet je zeker ook wat je nu moet gaan doen.
    en toen riep ik. ja normaal gaan zitten^^
    en toen was ik Heldersient wat ik had gelijk!! :D


    Dunno ><

    alleen de titel al....lijkt zo onorgineel...geen zin in..


    Zo lekker aardig zeg. Je weet vast niet waar me seire over gaat (puh)

    @Chan

    hee dat rockt je hebt gelijk!

    @xWONDERLAND

    Is goed!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    alleen de titel al....lijkt zo onorgineel...geen zin in..

    Je weet werkelijk niet wat je mis!
    hij staat niks voor niks, bij de beste helemaal bovenaan he!

    @Tara
    weet ik, maar dat komt gewoon omdat ik het ben he^^
    en Sgiet is op, met onse sex verhaaltje^^


    Dunno ><

    Jaja sorry Hunny <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    verwijder je altijd de negatieve reacties?


    Music is my drug, I need it all the time!

    Like ik heb niks negatievs verwijderd? oO Hoezo die domme vraag dan? n_n' Jouwn reactie staat er toch nog?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.