• http://www.quizlet.nl/quiz/250115/im-standing-alone-in-this-world--zero/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Oké, bedankt dan. Misschien een domme vraag maar waarom houd het je aandacht er dan niet bij?

    @HappyKiss.

    Ja die ga ik ook nog uitwerken maar ik heb al veel meer ideeen!<3



    zoals ik al zei het onderwerp van je quiz interesseert me niet zo, er zijn wel meerdere quizen die ongeveer zo gaan en ik heb al genoeg van dat soort quizzen gemaakt dus tja..srry..maar ik ga nu duss miss spreken wel elkaar nog wel, miss probeer ik wel wat andere quizjes van je;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    (...)


    zoals ik al zei het onderwerp van je quiz interesseert me niet zo, er zijn wel meerdere quizen die ongeveer zo gaan en ik heb al genoeg van dat soort quizzen gemaakt dus tja..srry..maar ik ga nu duss miss spreken wel elkaar nog wel, miss probeer ik wel wat andere quizjes van je;)

    Nja ik ga binnenkort wat nieuwe maken ;) Maar dan over andere a\onderwerpen en ik snap je :Y) Maar oké Doei!<333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nja ik ga binnenkort wat nieuwe maken ;) Maar dan over andere a\onderwerpen en ik snap je :Y) Maar oké Doei!<333

    Ja zoals met mij!! :D


    Dunno ><

    Jaa :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Oké, bedankt dan. Misschien een domme vraag maar waarom houd het je aandacht er dan niet bij?


    Omdat ze misschien daar haar eigen reden voor heeft en jij die dus niet hoeft te weten maar je mag er wel naar vragen maar dat betekent niet dat je er antwoord op krijgt.
    En aangezien IK haar beste vriendin ben weet ik wel dat ze of te hyper was, of te melig of gewoon ongeinteresseerd.
    Ik ga voor dat laatste.

    Ik ga hem maken :D
    Ik ben nu zelf ook veel meer bezig met non-TH serie's :P
    Echt cool :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    kga hem direct maken

    Zou jij mijn serie (ook zonder Th) is willn probern??

    LoveMeTender (K)