• Misschien is het handig als je je cijfer bij een quiz Anoniem kan geven of niet. Dat je gewoon kan zien wie er stemt en hoe hoog. Dat lijkt me wel handig dat gewoon als je niet wil dat mensen zien wat je stemt dat je dan anoniem stemt.

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat Rutger dat niet wil dat je dat kunt zien.Aangezien daar ruzie's van kunnen komen.


    I need you like a heart needs a beat

    Inderdaad ;)
    Dit gaat er ook niet komen ben ik bang. Op andere sites zijn stemmen ook anoniem. Mensen mogen best hun mening uiten zonder dat de schrijfster achter ze aankomt :'D

    En die kids houden vanzelf op. =]

    Ja maar oké. Ik vind het gewoon heel stom want bij mij heeft bij elke serie die ik tot nu toe al had stond ik elke keer boven aan maar dan geeft iemand me express omdat ie me niet mag een 1! En daar kan 'k zo om balen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat Rutger dat niet wil dat je dat kunt zien.Aangezien daar ruzie's van kunnen komen.

    Precies. Sommige users kennende gaan ze die persoon meteen bestoken met haat berichten en dat willen we voorkomen. Vandaar.


    Bored.

    Inderdaad ;)
    Dit gaat er ook niet komen ben ik bang. Op andere sites zijn stemmen ook anoniem. Mensen mogen best hun mening uiten zonder dat de schrijfster achter ze aankomt :'D


    Jammer ik was namelijk net van plan die gene met me hooivork achterna te gaan :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik gezien, is echt naaiend voor je.
    Ik heb je wel een 10 gegeven ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Jammer ik was namelijk net van plan die gene met me hooivork achterna te gaan :Y)

    ik wist het :'D

    Maar! mischien kan je instellen, of je anoniem wil stemmen of niet.
    dat kan tog op op Hyves, bij zoon vraag ding..
    Maar ik snap het wel.
    want net zoals je, met jouw Ubber Sexi quiz. iedereen geeft je een 10 en dan is er iemand zo laag je een 1 te geven, en dan zou ik ook graag willen weten wie het was, en warom..


    Dunno ><

    (...)
    ik wist het :'D

    Je kent me te goed. :Y)

    @Julia

    Thanks!<3

    @Chantou

    Jij bent geniaal!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet ik tog Tara^^
    Maar, Dan moet je ook een vakkel gebruiken^^
    anders klopt het niet ;)


    Dunno ><

    Ja inderdaad x'D

    En Chantou jij met je suggestie even doen over anoniem stemmen enzo want dan ben 'k voor :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja inderdaad x'D

    En Chantou jij met je suggestie even doen over anoniem stemmen enzo want dan ben 'k voor :Y)

    Zal ik deze dan maar veranderen in een suggestie topic? Mag jij het bericht even aanpassen ><


    Bored.

    Ja is goed :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Done.


    Bored.