• Nou jullie herinneren je TOMSDICK (Charissa) vast nog wel. En jullie weten vast ook wel dat ze een ban heeft. En dat vind ze kut, want nou kan ze met velen van jullie geen contact meer houden. Ook mist ze jullie en daarom verzamel ik de msn van iedereen die nog contact met haar wil hebben.
    Dus wil jy nog contact met Charissa? Zet dan hieronder je msn neer!

    :D

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Titel verandert op aanvraag topicmaakster.


    Bored.

    KOOOM OP!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen die nu plots niks meer te maken wil hebben met Charissa, alleen omdat ze een ban gekregen heeft is gewoon fake. :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chill rose, [/sorry moest ik even zeggen.] Weten we ook weer, dat de helft van Q, alleen maar een beetje in de picture wou komen om met haar om te gaan,.. ze gebruiken er dus,.[/kutmensne.] niemand gebruikt mijn Charissa weetje,..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, ik heb liever niet van zulke vrienden, nee. Maarja. Daar hebben we het niet over.


    I recycle my thoughts.

    Nou, ik heb liever niet van zulke vrienden, nee. Maarja. Daar hebben we het niet over.


    yup


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Maar kyk, als je eerst vriendinnen met haar was en nu plots niet is dát wel erg raar. Want wat maakt 't uit als iemand een ban krygt!
    De helft hier op Q. gebruikte haar gewoon om wat populairder te worden!! -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chill rose, [/sorry moest ik even zeggen.] Weten we ook weer, dat de helft van Q, alleen maar een beetje in de picture wou komen om met haar om te gaan,.. ze gebruiken er dus,.[/kutmensne.] niemand gebruikt mijn Charissa weetje,..!!

    Idd. Dit bewyst 't gewoon! En ook dat de helft hier op Q. gewoon zielig is en mensen alleen maar gebruiken voor zichzelf en dan dumpen!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eeeh mensen, hoeso willen sommige kiendjes niet meer met Charissa omgaan?, like wat maakt een Ban nou uit, dat zegt toch helemaal niets over haar, Damn, of ben ik zo slim x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dus iedereen hier op Q gebruikt mij ook, leuk om te weten!!^^. niet da tik het al niet wist, ik pik de fakers er zo tussenuit, maar ik vind het zo zielig voor Char.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar kyk, als je eerst vriendinnen met haar was en nu plots niet is dát wel erg raar. Want wat maakt 't uit als iemand een ban krygt!
    De helft hier op Q. gebruikte haar gewoon om wat populairder te worden!! -_-

    Nou. Ik zwerf al best lang hier rond op het forum en heb geen "populaire" kinderen meegemaakt : )


    I recycle my thoughts.

    Goh, hadden jullie dat nog niet door dan? Jullie worden allemaal gebruikt om populaider te worden.


    Bored.

    Ik ken haar niet echt, maar mijn msn is tokiohotelfurimmer92@hotmail.com, goh orgineel hé :P
    Maar dat is niet mn enige msn hoor :P
    Iedereen mag me hierop trouwens toevoegen

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    Dus iedereen hier op Q gebruikt mij ook, leuk om te weten!!^^. niet da tik het al niet wist, ik pik de fakers er zo tussenuit, maar ik vind het zo zielig voor Char.

    Dat eerste gedeelte snap ik even niet? Ik heb nergens gelezen dat iemand jou gebruikt :')


    I recycle my thoughts.

    Goh, hadden jullie dat nog niet door dan? Jullie worden allemaal gebruikt om populaider te worden.

    De vieze kutmensen. niet dat ik het nog neit wist, maar dan nog, dat je zo laag kan zinken..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.