• Nou jullie herinneren je TOMSDICK (Charissa) vast nog wel. En jullie weten vast ook wel dat ze een ban heeft. En dat vind ze kut, want nou kan ze met velen van jullie geen contact meer houden. Ook mist ze jullie en daarom verzamel ik de msn van iedereen die nog contact met haar wil hebben.
    Dus wil jy nog contact met Charissa? Zet dan hieronder je msn neer!

    :D

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als mensen het niet willen, dan willen ze het niet.
    Ik denk niet dat jullie het recht hebben om te oordelen over die mensen.
    Het ís en blíjft hun eigen keuze.
    Ik ken die 'Charissa' verder ook niet, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Dat eerste gedeelte snap ik even niet? Ik heb nergens gelezen dat iemand jou gebruikt :')

    Schat geloof me maar, al die mensen moge me lang niet,..en er zijn er genoeg die me al hebben laten vallen hier hoor,..^^ niet dat ik er mee zit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Goh, hadden jullie dat nog niet door dan? Jullie worden allemaal gebruikt om populaider te worden.

    Nee hoor.
    Want er zitten hier mensen die ik al vanaf 't begin ken en die altyd voor my klaar staan!
    En trouwens like ik gebruik Charissa niet want ik ga nog met haar om! Ban of geen ban!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Schat geloof me maar, al die mensen moge me lang niet,..en er zijn er genoeg die me al hebben laten vallen hier hoor,..^^ niet dat ik er mee zit.

    Nou mooi dan.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Schat geloof me maar, al die mensen moge me lang niet,..en er zijn er genoeg die me al hebben laten vallen hier hoor,..^^ niet dat ik er mee zit.

    Idd. Dat soort mensen zitten hier overal!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    brittvissers27@hotmail.com :']


    We'll never be as young as we are tonight

    Als mensen het niet willen, dan willen ze het niet.
    Ik denk niet dat jullie het recht hebben om te oordelen over die mensen.
    Het ís en blíjft hun eigen keuze.
    Ik ken die 'Charissa' verder ook niet, dus meer woorden maak ik hier niet aan vuil. ;D

    Ik heb het niet over de mensen die haar niet kennen maar over de mensen die eerst wél vrienden met haar waren en nu plots niet meer. Alleen omdat ze een ban heeft!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Idd. Dat soort mensen zitten hier overal!

    Tja, dat krijg je ervan als je mensen niet persoonlijk kent : )


    I recycle my thoughts.

    Ik ken ze niet echt fzo xD
    En wat is het nut om mensen te gebruiken om popluair te worden? Loopt toch slecht af xD

    (...)
    Tja, dat krijg je ervan als je mensen niet persoonlijk kent : )

    Je hoeft ze niet persoonlyk te kennen. Ik ken Char ook niet zo persoonlyk maar ik gebruik haar zéker niet om populairder te worden. Populair zyn boeit my niet. Het gaat my gewoon om de fun!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ken ze niet echt fzo xD
    En wat is het nut om mensen te gebruiken om popluair te worden? Loopt toch slecht af xD

    Vroeg of laat komt die gene er toch achter dat je hem/haar gebruikt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    De vieze kutmensen. niet dat ik het nog neit wist, maar dan nog, dat je zo laag kan zinken..

    Ivy, let op je taal. Anders moet ik er zo weer een forumban bovenop gooien.


    Bored.

    (...)
    Je hoeft ze niet persoonlyk te kennen. Ik ken Char ook niet zo persoonlyk maar ik gebruik haar zéker niet om populairder te worden. Populair zyn boeit my niet. Het gaat my gewoon om de fun!

    Daar had ik het niet over. Ik had het over mensen in het algemeen : )


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik heb het niet over de mensen die haar niet kennen maar over de mensen die eerst wél vrienden met haar waren en nu plots niet meer. Alleen omdat ze een ban heeft!

    Misschien heeft het helemaal niks met de ban te maken?
    Maar oordelen jullie gewoon te snel, zonder écht te weten waarom ze nu niet meer met haar willen omgaan.
    En vooralsnog blijft het de keuze van de persoon zelf.
    Dat ligt niet in jullie handen en totaal uit jullie bereik. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heeft der al^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D