• Nou jullie herinneren je TOMSDICK (Charissa) vast nog wel. En jullie weten vast ook wel dat ze een ban heeft. En dat vind ze kut, want nou kan ze met velen van jullie geen contact meer houden. Ook mist ze jullie en daarom verzamel ik de msn van iedereen die nog contact met haar wil hebben.
    Dus wil jy nog contact met Charissa? Zet dan hieronder je msn neer!

    :D

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Vroeg of laat komt die gene er toch achter dat je hem/haar gebruikt.


    Uhu en mensen gebruiken is sowieso smerig en achterbaks, maar eiglijk zou ik gwn aan Charissa vragen met wie ze vaak heeft gesproken op quizlet enzo en dat ze die mensen dan toevoegd ^^

    (...)
    Je hoeft ze niet persoonlyk te kennen. Ik ken Char ook niet zo persoonlyk maar ik gebruik haar zéker niet om populairder te worden. Populair zyn boeit my niet. Het gaat my gewoon om de fun!

    Waren er maar meer meiden zoals jij. De meeste meiden op Q worden in Real Life gepest en proberen dan hier de hoge piet uit te hangen door met jullie om te gaan. Alleen om ergens eens wel iets te zijn.


    Bored.

    miieke.x@hotmail.com [gelieve niemand anders mij toe te voegen, bedankt.]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Misschien heeft het helemaal niks met de ban te maken?
    Maar oordelen jullie gewoon te snel, zonder écht te weten waarom ze nu niet meer met haar willen omgaan.
    En vooralsnog blijft het de keuze van de persoon zelf.
    Dat ligt niet in jullie handen en totaal uit jullie bereik. ;D

    Wat voor reden dan byvoorbeeld?
    Want het lykt my niet dat plots de helft van Q. om de zelfde redenen niet meer met haar om willen gaan. Want écht, ongeveer de helft van Q. hier was vriendinnen met haar en nu nog maar een paar!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Waren er maar meer meiden zoals jij. De meeste meiden op Q worden in Real Life gepest en proberen dan hier de hoge piet uit te hangen door met jullie om te gaan. Alleen om ergens eens wel iets te zijn.

    Als je in Real Life gepest word kan je dat hier ook gewoon zeggen. Niemand hier die je hier dan ook zal pesten! (Behalve de écht lage personen). Mensen die elkaa gebruiken zyn fake.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Wat voor reden dan byvoorbeeld?
    Want het lykt my niet dat plots de helft van Q. om de zelfde redenen niet meer met haar om willen gaan. Want écht, ongeveer de helft van Q. hier was vriendinnen met haar en nu nog maar een paar!

    Je prijst die 'Charissa' wel erg hoog de hemel in, hè?
    Ze is geen één of andere godin, hoor!
    En iedereen kán een andere persoonlijke reden hebben.
    En waarom maak jij je er zo druk om?
    Jij gaat toch nog met haar om?
    Ga je dan niet druk maken om mensen die niet meer met haar willen omgaan.
    En laat haar gewoon merken dat jíj nog wel met haar om wilt gaan. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Je prijst die 'Charissa' wel erg hoog de hemel in, hè?
    Ze is geen één of andere godin, hoor!
    En iedereen kán een andere persoonlijke reden hebben.
    En waarom maak jij je er zo druk om?
    Jij gaat toch nog met haar om?
    Ga je dan niet druk maken om mensen die niet meer met haar willen omgaan.
    En laat haar gewoon merken dat jíj nog wel met haar om wilt gaan. ;D

    Ik prys haar niet hoog in de hemel en néé ze is géén godin. Dat is helemaal niemand!
    Ik zeg gewoon de waarheid dat de helft haar gewoon gebruikte!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik stuur wel even in pb,goed verloofde?


    Music is the new sex

    Mensen, ik ga dit topic sluiten zodra dit ook mar iets op een ruzie dreigt uit te lopen. En dat doet het al.
    Zodra deze dan gesloten is krijg je ook géén toestemming meer om er nog eens één te openen.
    Jullie gaan vreselijk Off-Topic, nu.


    Bored.

    Charissa's woorden tegen jullie allemaal(Iedereen die haar gebruikt heeft!):

    Ik hoop dat de meeste goed beseffen wat voor een gevoel ik nu heb, ik zou eens willen weten hoe jullie je zouden voelen als iedereen ej plots liet vallen. Als ik 17/18 januari terug komt dan wil ik niet dat iemand die me nu heeft laten vallen nog tegen me spreekt, want ik dacht echt dat ik hier vrienden heb, maar blijkbaar ben ik gewoon gebruikt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mensen, ik ga dit topic sluiten zodra dit ook mar iets op een ruzie dreigt uit te lopen. En dat doet het al.
    Zodra deze dan gesloten is krijg je ook géén toestemming meer om er nog eens één te openen.
    Jullie gaan vreselijk Off-Topic, nu.

    :O Nou oke a.u.b niet sluiten. We maken geen ruzie hoor trouwens (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik prys haar niet hoog in de hemel en néé ze is géén godin. Dat is helemaal niemand!
    Ik zeg gewoon de waarheid dat de helft haar gewoon gebruikte!

    Waarom hebben zij haar gebruikt?
    Laat hun lekker hun leven leiden.
    Als jij nog met 'Charissa' omgaat, prima.
    Maar ga andere mensen niet forceren om ook nog met haar om te gaan.
    [/mijn mening] ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Wat voor reden dan byvoorbeeld?
    Want het lykt my niet dat plots de helft van Q. om de zelfde redenen niet meer met haar om willen gaan. Want écht, ongeveer de helft van Q. hier was vriendinnen met haar en nu nog maar een paar!

    ik ben nog haar vriendin wnt char is lief <3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Waarom hebben zij haar gebruikt?
    Laat hun lekker hun leven leiden.
    Als jij nog met 'Charissa' omgaat, prima.
    Maar ga andere mensen niet forceren om ook nog met haar om te gaan.
    [/mijn mening] ;D

    Weet je, we houden er gewoon mee op. Ik bedoel alleen maar dat je iemand nooit moet gebruiken om populair te worden en dat ik 't nu zielig vind voor Char. om zo erachter te komen dat de helft van haar 'vrienden'haar gewoon heeft gebruikt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik stuur wel even in pb,goed verloofde?

    Is goed :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3