• Nou jullie herinneren je TOMSDICK (Charissa) vast nog wel. En jullie weten vast ook wel dat ze een ban heeft. En dat vind ze kut, want nou kan ze met velen van jullie geen contact meer houden. Ook mist ze jullie en daarom verzamel ik de msn van iedereen die nog contact met haar wil hebben.
    Dus wil jy nog contact met Charissa? Zet dan hieronder je msn neer!

    :D

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Weet je, we houden er gewoon mee op. Ik bedoel alleen maar dat je iemand nooit moet gebruiken om populair te worden en dat ik 't nu zielig vind voor Char. om zo erachter te komen dat de helft van haar 'vrienden'haar gewoon heeft gebruikt.

    Ik snap je punt wel, daar niet van.
    Maar waarom zou je je tijd nog besteden aan de mensen dan?
    Like; Nu komt ze er ook meteen achter wie haar échte vrienden zijn.
    En dat zal 'Charissa' ook haar hele leven houden.
    Dus hier leert ze alleen maar van.
    En dat is niet onaardig bedoeld, want ik heb het zelf al een aantal keer meegemaakt. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Ik snap je punt wel, daar niet van.
    Maar waarom zou je je tijd nog besteden aan de mensen dan?
    Like; Nu komt ze er ook meteen achter wie haar échte vrienden zijn.
    En dat zal 'Charissa' ook haar hele leven houden.
    Dus hier leert ze alleen maar van.
    En dat is niet onaardig bedoeld, want ik heb het zelf al een aantal keer meegemaakt. ;D

    Ja dat wel maar 't is gewoon sneu om te weten dat je gebruikt bent. 't is gewoon zielig van de mensen die anderen gebruiken! Dat vindt niemand leuk. En als het je zelf ook overkomen is dan weet jy zelf ook dat je niet iedereen kan vertrouwen. En voor Charissa is dat moeilijk om er nu achter te komen dat velen haar vertrouwen gewoon gebruikt hebben..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Life's a bitch.
    mensen zijn nog erger.

    Life's a bitch.
    mensen zijn nog erger.

    Nee.
    Het leven is geen bitch. Je geeft je leven zelf vorm en als je dan de verkeerde personen tegenkomt in je leven... Tjaah, die mensen zyn de bitche'z.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kn dr niet :]
    ale niet zo heel goed bn dr mee bevriend enzo maar heb dr nooit echt mee gepraat

    annoeska_@hotmail.com
    geef et maar als dat haar een plezier doet :D
    x


    Gilles (ll)

    In nood leert men z'n vrienden kennen.
    Wordt hier best wel duidelijk eigenlijk.
    Vind het best zielig dat er zoveel fakevrienden waren, iemand gebruiken voor gewoon populair te zijn?!
    Nja daar gaat dan nog maar eens mijn geloof in de mensheid.

    Ach positief blijven, nu weet ze tenminste wie ze eigenlijk allemaal kan vertrouwen, en wie haar echt steunen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nee.
    Het leven is geen bitch. Je geeft je leven zelf vorm en als je dan de verkeerde personen tegenkomt in je leven... Tjaah, die mensen zyn de bitche'z.

    Wedde?
    Het leven ís hard, dat merk je wanneer je ouder wordt.
    Misschien lijkt het bij jou nog fleurig en naar eigen keuze in te richten, but it's not.

    Anyway, tuurlijk was de helft van quizlet gewoon bang van haar, dat is al een tijd gebleken. Misschien dringt het nu door bij haar dat ze zich niet altijd even lief opstelde tegenover anderen.

    (...)
    Ja dat wel maar 't is gewoon sneu om te weten dat je gebruikt bent. 't is gewoon zielig van de mensen die anderen gebruiken! Dat vindt niemand leuk. En als het je zelf ook overkomen is dan weet jy zelf ook dat je niet iedereen kan vertrouwen. En voor Charissa is dat moeilijk om er nu achter te komen dat velen haar vertrouwen gewoon gebruikt hebben..

    Dat is inderdaad sneu, maar je moet er ook niet te veel in blijven hangen.
    Life goes on, hoe hard dat misschien ook klinkt.
    En nu ga ik er een elegant zinnetje van mij voor jouw eruitgooien.
    'Een vriend(in) laat voetsporen achter in je hart, maar het levenspad loopt verder'.
    Oeh, genoeg van dat soort zinnetjes.
    Maar je snapt me punt nu wel. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.



    MENSEN! Back On-Topic!
    (Tweede waarschuwing, na de derde sluit ik hem)


    Bored.

    (...)
    Wedde?
    Het leven ís hard, dat merk je wanneer je ouder wordt.
    Misschien lijkt het bij jou nog fleurig en naar eigen keuze in te richten, but it's not.

    Anyway, tuurlijk was de helft van quizlet gewoon bang van haar, dat is al een tijd gebleken. Misschien dringt het nu door bij haar dat ze zich niet altijd even lief opstelde tegenover anderen.

    Myn leven? Fleurig? Helemaal niet. Ik heb myn leven verneukt en dat weet ik zelf ook. Ik heb een aantal verkeerde vrienden gehad en die had ik zelf uit gekozen. Life is hard. Dat is zo maar je vrienden kies je zelf uit! En óke. Ze was niet altyd lief tegen iedereen maar wel tegen haar vriendinnen. En de helft van die 'vriendinnen' heeft haar laten vallen door een ban!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou, nog meer mensen die hun msn willen geven? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn heeft ze denk k nog niet.


    everything you imagined, and more...

    (...)
    Myn leven? Fleurig? Helemaal niet. Ik heb myn leven verneukt en dat weet ik zelf ook. Ik heb een aantal verkeerde vrienden gehad en die had ik zelf uit gekozen. Life is hard. Dat is zo maar je vrienden kies je zelf uit! En óke. Ze was niet altyd lief tegen iedereen maar wel tegen haar vriendinnen. En de helft van die 'vriendinnen' heeft haar laten vallen door een ban!

    Dan zijn het nooit vriendinnen geweest.
    Tot zover haar populariteit.
    [/laatste wat ik erover zeg]

    Mijn heeft ze denk k nog niet.

    Geven? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3