• Als je niet tegen 'gezeur' kan, lees het dan niet, deal?

    Hoi. Deze blog gaat over Tokio Hotel. Het is geen fan of haat blog. Het gaat er alleen over wat er gebeurt met Tokio Hotel. En dat is werkelijk niets leuks. Als je om ze geeft, lees je dit.

    Ze zullen niet de eerste sterren zijn waarvan een droom, in een nachtmerrie verandert.

    In de zomer van 2005 is het allemaal begonnen. Toen kende 1% van Duitsland Tokio Hotel. Was het maar zo gebleven..
    Het waren vier jongens, die dachten dat ze een normaal leven zouden leiden, die dachten dat er nooit wat zou gebeuren. Maar dan kwam een geweten Record-Label namens Universal, en een bewuste producent David Jost, langs die de jongens opeis de. Ze namen een CD op, landde op nummer 1 in de charts, wonnen cometen... Toch wisten ze niet dat ze maar een deel waren van een plan. Een plan om ooit wereldsterren van ze te maken, megastars te zijn, die met Britney spears op het podium zouden staan. Dit hele verdomde project, de jarenlange geplande sensatie. Tokio Hotel’s CD’s verkochten zich in heel Duitsland, Oosterrijk en Zwitserland. Dat in het begin. Maar al in Januarie 2006 kwamen al de eerste optredens in Frankrijk. Vanaf dit moment of misschien zelf al eerder kon men het succes van de jongens zien aankomen. En wanneer men sterren het succes ziet aankomen kan je er zeker van zijn, dat het de sterren zelf minder goed gaat. Het lachje van de vier leek opgezet, gemaakt. Bill en Tom werden steeds dunner, werden dan weer iets zwaarder, en vielen dan weer af. De stress van het tournee, de druk van de media er altijd goed uit te zien, altijd het juiste te zeggen ruste op de schouders van de net 16 gewordenen. Ze waren en zijn nog altijd kinderen, van wie dingen wordt geëist, waarbij een 40 jarige rockstar zelf zou breken.
    Maar daar wordt er weinig van aangetrokken. De muziek-biz behoort tot een van de hardste van deze aarde. En de jongens veranderen steeds meer, het glanzen van hun ogen verdwijnt, hun wangen lijken ingevallen en hun huid wordt bleek. Op zo’n moment wens elke ster zich een goeie fanbasis.
    Maar precies dat mist bij hen. Duidelijk, er zijn fans die afstand houden en respect hebben voor deze mensen. Maar het grootste deel denkt er alleen aan, eindelijk een foto met zijn idool te krijgen, zo veel mogelijk voor het hotel te staan, etc. Deze jongens hebben gewoonweg nooit vrijheid... Als ze naar het buitenland vliegen voor een concert, wachten de fans op het vliegveld, gillen naar ze, trekken aan ze, snijden zelf hun haar af. Als ze een concert hebben gehad en daarna tot rust moeten komen staan de fans de hele nacht voor hun hotel en gillen, sommige breken zelf in hun hotelkamer in!
    Als de jongens dan naar huis of naar Hamburg gaan, wachten daar 100en fans bij hun huis of de studiowoning. Één vraag! Zouden jullie zó gelukkig zijn? Zouden jullie daar goed mee kunnen omgaan nooit naar buiten te kunnen gaan? Hoe zouden jullie het vinden dat wanneer jullie over het schoolplein lopen een vreemd persoon je vastpakt? Ik geloof niet, dat jullie antwoord nu ‘GOED’ is. En als het wel zo is, wie anders zou je zoiets aandoen.
    Helaas is het zo dat bijna geen fan dat inziet, het inziet, dat het met de vier slecht gaat, zeer slecht. Dat ze alleen nog zo goed kunnen preformen op het podium wanneer ze vol met pillen gestopt zijn. Anders zou geen mens dat kunnen doorstaan.
    Deze jongens zijn zoals gezegt ‘jongens’ en geen volwassen mensen. En het is heel erg jammer, dat precies dat is wat jullie niet willen inzien, en tegelijk Universal mee ondersteunt hun product op de markt te brengen. [en dan heb ik het over die onzinnige dingen als tokiohotel-bh's etc]
    Denken jullie misschien dat één van deze vier ooit een relatie opbouwen kan, of iemand kan vertrouwen? Nee, want hun hard wordt alleen door de roem gebroken en dat voor altijd. Ze hebben niemand, geen vrienden, alleen zichzelf.
    De carrière is een goeie zaak, maar s nachts, alleen in de nightliner of op hun hotelkamer heb je als persoon zeer weinig daaraan.

    Als jullie dit hier lezen en weer voor een een of ander hotel staat, (wat ik niet hoop) denk er dan een beetje over na, want het is jullie schuld! Als jullie naar ze gillen of weer aan ze gaan trekken... denk hieraan.
    Het gaat zo slecht met hen op zo’n moment, en ze voelen zich niet goed zo! En ze vinden het zeker niet LEUK!
    Maar om dit alles terug te draaien, hun ziel weer te helen, moet men God zijn en dat is geen van ons. Dus het is daarvoor te laat.
    Doordat ze nu al in Hollywood onderweg zijn, is het nu een kwestie van tijd tot Bill zich naast de andere sterren in het graf kan leggen...

    DENK HIER EENS OVERNA EN DOE HET NIET AF ALS ONZIN, WANT DAT IS HET NIET.

    Zie m'n andere topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19324

    http://www.myspace.com/Hollywood_Hurts

    k heb hierdoor inspiratie voor verhaal, maar Je hebt zo gelijk.

    (...)
    Klopt, want na die bravo uitgave hoorde ik er vrijwel niemand over, vreemd genoeg.
    Het enige wat mensen boeit is wanneer het nieuwe album komt, het volgende concert.

    Nou, ik dacht dat het voor heel wat opschudding ging zorgen eerlijk gezegd. En ja, ze vragen zich alleen af wanneer er nieuwe liedjes zijn, dvd's, albums && optredens. Ik snap niet hoe mensen zo 'bezitterig' zijn. Als je snapt wat ik bedoel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het zal beteren, met hen. Maar wel ten koste van de muziek. Ik hoop dat het snel gedaan is met hen, ze hebben het nodig.

    Eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik. En indd, als alles zo blijft gelijk het nu is.. komt het niet goed. Maar sommige onder ons zijn gewoon te jong om dat te beseffen.

    X

    Sprake loosheid en je hebt zo gelijk
    MAar wat kunne we er aan doen? mijn hoofd slaat op hol als ik ze zie ik kan mij niet inhoude om niet te schreeuwen tijdens een concert, maar ik ga nooit naar een hotel voor hun, ik zal ze nooit achter volgen en hopen dat het met hun beter gaat dan wij denken.. want egt ik geef om ze, en ik wil ze niet ongelukkig make!!


    Your Butt is Mine!

    Sprake loosheid en je hebt zo gelijk
    MAar wat kunne we er aan doen? mijn hoofd slaat op hol als ik ze zie ik kan mij niet inhoude om niet te schreeuwen tijdens een concert, maar ik ga nooit naar een hotel voor hun, ik zal ze nooit achter volgen en hopen dat het met hun beter gaat dan wij denken.. want egt ik geef om ze, en ik wil ze niet ongelukkig make!!

    concerten gillen, tuurlijk mag dat. Zolang je ze daarbuiten met rust laat, ze van hun vakantie's laat genieten, ze niet stalkt @ home, etc, is er niets mis met je. Behalve dat je moet weten, gewoon weten, dat het niet goed gaat met ze.

    Wat jij zegt weet ik al lang, ik zou nooit voor hun hotel gaan staan gillen, omdat ik respect heb voor hun, en respect voor mezelfik ga mezelf echt niet gaan belachelijk maken.

    En jah, ik denk ook niet dat ze ooit een deftige relatie zullen kunnen opbouwen.

    Tokio Hotel is gewoon een product, en de jongens kunnen nu niet meer terugkeren hé

    Ik geef je 100% gelijk


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Tokio Hotel is gewoon een product, en de jongens kunnen nu niet meer terugkeren hé


    Nee dat kunnen ze zeker niet.
    Maar wij fans kunnen wel wat doen, we kunnen het in ieder geval dragelijker voor ze maken en ons gedragen zoals het echte fans betaamt.

    Amen.


    If music be the food of love, play on!

    (...)
    concerten gillen, tuurlijk mag dat. Zolang je ze daarbuiten met rust laat, ze van hun vakantie's laat genieten, ze niet stalkt @ home, etc, is er niets mis met je. Behalve dat je moet weten, gewoon weten, dat het niet goed gaat met ze.
    Na deze Tekst voel ik mij wel schuldig, Toen ik voor de eerste keer Tom in het Echt zag, kwam hij naar mij gelopen en gaf hij mij een hand, waardoor ik ben beginne gillen, gelukkig heeft Tom het niet gehoord hoop ik! maar nu voel ik mij er egt schuldig over :O het is maar een dood gewone hand (van mijn held!)


    Your Butt is Mine!

    jij hebt heelemaal gelijk,ik vind ook dat de jongens de laatste tijd nogal anders zijn,ze kunnen precies nietmeer lachen,en ze zijn echt ager en dan heb ik het vooral over tom en bill,echt héél erg :(


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Bill houdt het niet lang meer uit.
    Hij word magerder dan ooit tevoren,
    is totaal de weg kwijt,
    ik denk dat ie te zwak [/zwak als in niet sterk] is voor het leven dat ie NU leidt.
    Ze zijn véél te vroeg nar de USA gegaan.
    Ze hadden beter gewacht tot hier de hysterie een beetje over is.
    Ja nu, nu ze daar al zitten is het minder.
    Maar Bill blijft dit niet volhouden, hij houdt het mentaal niet lang meer uit ik zal zeggen halaf jaar, jaarje?
    Fysiek weet ik niet, als ie volgestampt zit met pillen hou je het ook niet lang uit, maar wel langer als op eigen kracht.

    Amen.
    [/mening]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)Na deze Tekst voel ik mij wel schuldig, Toen ik voor de eerste keer Tom in het Echt zag, kwam hij naar mij gelopen en gaf hij mij een hand, waardoor ik ben beginne gillen, gelukkig heeft Tom het niet gehoord hoop ik! maar nu voel ik mij er egt schuldig over :O het is maar een dood gewone hand (van mijn held!)

    Ik wil je niet de put in praten maar inderdaad, datsoort dingen breekt ze gewoon.
    Als het nu één persoon was oke, maar gezien de hoeveelheid fans die ze liever dood dan met een andere meid zien.
    Tja

    Amen to that!


    One man's fun is another's hell.