• In dit topic kun je je quizzen plaatsen waar je een mooie template voor hebt gemaakt.

    Meer info over templates op:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19380


    Dit is mijn signature...

    ik vind dit echt vreselijk alleen die ene met dat paars kandertje valt nog mee, als de kadertjes lichtjes gekleurd zijn kan het nog mooi zijn maar met die achtergronden :O
    die kleuren vloeken gewoon bij elkaar :P
    niet mooi dus


    Our thoughts you can't decode...

    Als er ook maar iemand een template invoegt bij de serie's die ik lees, stop ik met ze te lezen. Serieus. Het is oorlelijk en storend.

    Als er ook maar iemand een template invoegt bij de serie's die ik lees, stop ik met ze te lezen. Serieus. Het is oorlelijk en storend.

    Dat vind ik best genaait.
    je leest een verhaal omdat je het mooi vind.!
    en als je het storent vind, dan kopier je de tekst gewoon, en plak je het in Wordt en kan je het als nog lezen..
    Kom op, het gaat om het verhaal. niet om wat er om heen zit.


    Dunno ><

    Als er ook maar iemand een template invoegt bij de serie's die ik lees, stop ik met ze te lezen. Serieus. Het is oorlelijk en storend.

    Je kan het ook gewoon anders zetten hoor,als je het nog niet door hebt ;)


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Je kan het ook gewoon anders zetten hoor,als je het nog niet door hebt ;)

    Om elke keer die pagina opnieuw te laden, is mijn internetlimiet te klein voor.

    (...)
    Dat vind ik best genaait.
    je leest een verhaal omdat je het mooi vind.!
    en als je het storent vind, dan kopier je de tekst gewoon, en plak je het in Wordt en kan je het als nog lezen..
    Kom op, het gaat om het verhaal. niet om wat er om heen zit.

    Gelukkig dat ik alleen verhalen lees van verstandige mensen die de templates, niet zoals ik, vreselijk vinden.

    (...)
    Gelukkig dat ik alleen verhalen lees van verstandige mensen die de templates, niet zoals ik, vreselijk vinden.

    oww, dus dan is de helft van de wereldbevolking niet verstandig, omdat ze zzon ding maken. waar slaat dat op?
    Maar ag, je moet het zelf weten.
    wie weet, komen de ''Wel Verstandige'' mensen, er zo ook wel met een aan zetten.


    Dunno ><

    (...)
    oww, dus dan is de helft van de wereldbevolking niet verstandig, omdat ze zzon ding maken. waar slaat dat op?
    Maar ag, je moet het zelf weten.
    wie weet, komen de ''Wel Verstandige'' mensen, er zo ook wel met een aan zetten.

    Ik zeg niet dat alleen de mensen zonder templates verstandig zijn. Ik zeg gewoon dat de mensen waarvan ik serie's lees, verstandig zijn. =='