• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Maar u vriendin is verhuist, en als ge ze komt opzoeke is ze veranderd in een echte BITCH en doe ze alsof ze uu ni kent,en heeft ze ander vriende *gheheh bn hier toch zo goe in xD*

    Ik wenste dat Tom morgevroeg aan mn voordeur stond *Fuuck wa moek aantrekke:P*
    Xx


    everybody needs a song.

    tom staat morgenvroeg bij je voordeur alleen blijkt dat ie niet in jou is geintresseerd is maar in je broer/zus (je)

    ik wens dat ik een steiltang krijg ^^

    je krijgt een steiltang,, mah hy d0et hút niejj =S


    ik wens dat Bill&Tom opeens bellen en vragen of iCh zin heb om langs te k0men in Loitsche x']


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    je zegt JA maar je ouders willen het niet en je vriendinnen laten je in de steek en krijg je levenslang huisarrest waarbij je alleen naar school of werk mag *wat gemeen ben ik toch he*

    Ik wens dat mijn spreekbeurt al af was!

    Je spreekbeurt is af maar je drukt perongelijk op de delete knop en nu moet je helemaal opnieuw beginnen.

    ik wens dat het vakantie was en ik nu in het zonnetje aan het strand lag


    Je moet worden wie je bent.

    even mijn eigen wens verpestenXD het is vakantie en ik lig aan het strant maar dan komt er opeens een tsunamie en verdrink ik..

    nieuwe wens: ik wens dat het altijd vakantie was en ik kon doen wat ik wil een naar ieder concert van TH gaan..


    Je moet worden wie je bent.

    het is altijd vakantie en je kan doen wat je wil, je gaat naar ieder concert maar telkens kom je op de laatste rij terecht zodat je er telkens niets van ziet

    mijn wens: ik wens dat ik alleen met Bill op een onbewoont eiland zit en dat hij mij supergraag ziet (H)

    je vakantieboot zinkt en jij drijft als enige weg...je spoelt aan op een eiland en ziet dat het onbewoont is...na een paar dagen merk je dat je wort bekeken en draait je op een dag om en kijkt recht in het gezicht van bill...hij stotterd om zich voor te stellen en bloost...dan wort hij heel erg verlegen en rent weg...recht in een val die jij had gemaakt om de wilde dieren op een aftand te houden

    ik wens dat georg en dat lege huis schuin tegenover me komt wone waar ik zogoet naar binne kan kijke^^ en hij dus ook naar mij:P en hij mn ouders ompraat dat ik naar nijmwege mag


    HenkAddicted <33

    Je spreekbeurt is af maar je drukt perongelijk op de delete knop en nu moet je helemaal opnieuw beginnen.

    ik wens dat het vakantie was en ik nu in het zonnetje aan het strand lag
    vind ik knap ik schrijf hem!

    Het gebeurt allebei alleen georg verhuist weer en je ouders vinden opeens doordat ze tom zoenend met een meisje in de krant staan dat je niet naar hun concert mag.

    nou ik begin maar weer es
    ik wens mmmmmmmm dat streetdance al begonnen was!

    ok het bzgint maar jij komt zo laat aan da je het nie ziet ,niue meedoet !of wa je ook vanplan met streetdance;P

    ik wens da men sportdag leuk word vandaag wnat ik heb echt geen klote zin in vandaag:((


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    het wordt tof
    tot ge nen dikke mottige zak als partner moet neme bij een opdracht ^^

    ik wens dat ik morge geen nieuwsbericht moet presentere voor een schoolwerk


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je hoeft morgen niets te presenteren want je bent heeeel ziek. zo ziek dat je de hele tijd blijft overgeven en je voelt alsof je dood gaat en je wilt dan graag naar school presenteren.


    ik wens dat ma en ha(hans-stiefvader) minder zeurden

    Ze zeuren niet meer, maar ze beginnen je te slaan

    Ik wens dat ik nu naar de universiteit kan gaan om daar mijn studie af te maken, en niet eerst noeg 4 tot 5 jaar moet studeren:(


    To live would be an awfully big adventure

    je hebt geen koude handen meer, maar ze zijn nu bloedheet
    ik wens dat ik terug in de tijd kon ^^