• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je eet ongezond en verdikt niet, maar dan merk je dat je in de plaats daarvan groen wordt met paarse stippen, en je vriendje dumpt je (die wens is nu pas echt goe verpest heh)

    ik wens dat de leerkracht in slaap valt als we onze examens aan het invullen zijn zodat we allemaal kunnen afkijken en overleggen (:

    De leerkracht valt in slaap en gaat naar huis maar 2 seconden later komt er een andere leerkracht invallen.

    Ik wens dat het zomer is xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Je krijgt je wens , maar na een tijdje zijn ze de zomer beu en willen ze winter , dus ze haten je voor altijd!xD

    Ik wens dat mijn wens niet verpest kan worden :D

    whaahaa je wens wordt niet verpest!!
    alleen laat je het zo en vind je het saai en wil je dat je wens wel verpest word!!:P
    lkkr puh (puh)

    ik wil ook dat het zomer is!!!
    maar ik wens dat er geen muggen bestaan want daar ben ik allergisch voor:(


    Here I Am

    Er bestaan geen mugge maar nu ben je ook allergisch aan andere insekten


    ik wens dat ik dinsdag geen ewamen van IO heb


    It's all for you, my butterfly.

    Er bestaan geen mugge maar nu ben je ook allergisch aan andere insekten


    ik wens dat ik dinsdag geen examen van IO heb


    It's all for you, my butterfly.

    Je hebt geen examen maar je hebt iets anders wat je nog erger vind maar ze willen niet vertellen wat. ( vervelende verassing dus xD )

    Ik wens een nieuwe zippo ( zo'n ouderwetse dure aansteker xD )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijgt er een
    je verbrand je en je gooit et weg

    ik wens de dak nie bove dove bomma's spook ma over de hele wereld (zie vorige wens)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je vlieg over de hele wereld ma je ziet zoveel ellende op de wereld dat je gaat huilen en waardoor de hele wereld onder je tranen vergaat.


    ik wens dfat ik die vis op mijn nintendo nou eens versla!

    je verslaat m, maar zoals ze zeggen: "there's always a bigger fish."

    ik wens dat ik vanavond toch nog Star Wars 6 kan kijken, die heb ik gister niet kunnen zien :S verpest die maar eens :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    je gaat het kijken, maar dan merk je dat het 5 is, je hebt net 6 uitgeleend, en 5 wil je niet zien

    ik wens dat 4 maart onwys sexy word;)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Maar het concert word afgelast Ö


    Ik wens dat het (hmmm.. xD) goed weer word morgn xD haha xD

    het owrd geoed weer, maar als jij buiten staat om ervan te genieten, veranderd de wind plots van richting en komen er donkere wolken uit het zuiden aanzetten...

    ik wens dat ik dat stomme maatschappijleerboekje nou eens vind... '-_- (en nee, NIET een ander boekje :P)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Je vind het boekje alleen is hij kapot, zodat je er niks meer aan hebt :P


    Ik wens dat mijn moeke eens ophoudt met dat kut gedoe!!! :@

    ze houdt ermee op maar dan begint je vader te zeiken :P

    ik wens err.... dat ik mijn pers verslag afkrijg en ik er toch een goed punt voor krijg ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!