• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je krijgt een vriend,, hij verkracht je en laat je nooit meer met rust,, verkeenrde vriend,?

    ik wens dat mijn telefoon het weer doet,

    Je telefoon doet het weer en je bent er zo veel mee aan het spelen en muziek erop aan het draaien dat je ouders er gek van worden en die pakken je mobiel af en gooien hem in een kanaal. Weg mobiel :P.

    Ik wens een nieuwe LG Prada of LG Shine :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ghehe ik denk dat mijn ouders eerder gek worden van me dvd die ik altijd luister,! maar als ze die wegdoen loop ik weg,!

    je krijgt ze alletwee, maar je vrieden zijn zo jaloers op je dat ze geen vrienden meer met je willen zijn, en dan waord je overvalle, mobiels weg :O

    Ghehe ik denk dat mijn ouders eerder gek worden van me dvd die ik altijd luister,! maar als ze die wegdoen loop ik weg,!

    je krijgt ze alletwee, maar je vrieden zijn zo jaloers op je dat ze geen vrienden meer met je willen zijn, en dan waord je overvalle, mobiels weg :O


    trouwens mijn wens is,,, dat de zon gaat schijnen

    de zon gaat schijnen alleen blijkt dat het buiten veel te warm is n het liefst de hele tijd binnenblijft XD

    ik wens dat ik snel naar de bios mag naar Step Up 2 :D:D:D:D

    je gaat naar step up 2 maar als je aankomt blijkt dat ze een fout in de film hebben ontdektt en hij de komende tijd niet draait

    ik wenss dat ik joëlle weer is kan zien!! ik miss der ( beste vriendin...via deze site ontmoet)


    HenkAddicted <33

    je kan Joëlle (hoe?) weer zien alleen blijkt dat ze een bitch is geworden en hoef je niks meer van haar te weten

    ik wens dat de tijd traag gaat zodat de vakantie langer duurt ^^

    De tijd gaat traag maar dan ga je je heel erg vervelen. graffiti spuiten en moet je 9 dagen de bak in. Geen leuke vakantie dus xD.

    Ik wens dat ik weer met een stuk of 10 meiden in het centrum aan het hangen ben xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je wens komt uit maar in het centrum worden ze ontvoerd:O
    ik wens dat ik goed in techniek ben XD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Je wordt goed in techniek alleen blijkt dat je in andere vakken slechter gaat worden!!

    ik wens dat je bij de pizzaria binnenkort ook kleine pizza's kan bestelleh ^^ (ik kan meestal maar een halve of een kwart op)

    Die kleine pizzatjes smaken naar kattenzeik en je gaat ervan moet overgeven ^^



    Ik wens ALLE leerkrachten dood!!! muahaha

    Alle leerkracten gaan dood maar jij hebt het gedaan en jij beland dus ook in de bak voor de rest van je leven XD.

    Ik wens een LG Shine :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ja krijgt een LG Shine maar door een productiefout ontploft ie in je gezicht en heb je geen wenkbrauwen meer :P

    ik wens dat heel veel mensen de quizzen van AllYours gaan maken

    ze worden gemaakt alleen niemand vind ze goed

    Ik wens dat het weer vakantie was

    het is weer vakantie maar je krijgt verplicht thuisles XD

    ik wens dat iedereen ff op forum; promotie gaat kijken ... (hint Myself topic!!)