• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Die krijg je af. De leraar leest de cijfers op, hij noemt je naam.... een 9!! Dan kijkt hij je geschokt aan, en mompelt; "sorry, dat was het cijfer van ..... ik keek verkeerd jij hebt een" hij kijkt even, en trekt een ernstig gezicht. "twee-en-een-half"

    ik wens... dat ik een laptop krijg voor mijn rapport:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Je krygt de oude computer vn op je pa/ma zyn/haar werk xD

    Ik wens dat ik een ipod EINDELYK zou krygen xD (zelf betalen wil ik nii egt :P)

    zei is terug maar nu wordt je er afgschopt
    ik wens een gestressde sofia XD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    die krijg je ma naar een uur is die kaduuk
    ik wens een gestressde sofia XD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    je krijgt een gestressde sofia maar omdat bill ook gestresst is komen ze samen (met mij natuurlijk) in een super luxe ontspanningsoord

    ik wens dat ik met tom ga trouwen(A)


    If you want me to listen, whisper...

    je gaat met tom trouwen maar hij gaat vreemd met heel veel die ook met hem zijn getrouwd.

    ik wens dat ik nog een konijntje als huisdier mag die minstens 5 jaar leeft, heel schattig is en nooit bijt!(hoe zou jij die verpesten?)

    hij leeft ook minstens 5 jaar, maar hij wordt ziek, en diken lui, hij bijt je niet, daar is ie te lui voor. uiteindelijk laat je hem na 5 jaar inslapen omdat ie saai is... (genoeg verpest? ^^ (A))

    ik wens dat ik uiteindelijk toch jumper kan zien, zonder dat ie Italiaans gesynchroniseerd is, hij is gewoon in het negels, met of zoder ondertiteling maakt me niet zoveel uit, en hij valt niet uit, het is geen slechte kwaliteti, en ook geen andere film :P probeer maar ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    negels = engels hea ^_^"
    zoder = zonder
    kwaliteti = kwaliteit

    sjezes, ik typ te snel de laatste tijd '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Tijdens de film wordt hij onderbroken door het journaal, dat blijft hangen en je 5u op het journaal.


    ik wens dat ik in de beste punkband van de wereld zit en dat er niks fout kan gaan, dat ik en mijn bandleden geen ruzie krijgen en dat we blijven verder spelen.


    death to the one at the end of the serenade.

    (ik wist niet dat ze journaals (wat the heck is het meervoud van journaal???) uitzonden in de bios :P hij is net 4 dagen uit :P)

    je speelt in de band, en jullie scoren dikke hits, maar jullie blijven hangen in 1 stijjl, en uiteindelijk vinden mensen julie afgezagd, en teveel van het oude... zoiets? ^^

    err, een makkelijke: ik wens sneller internet zonder extra kosten ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ge maakt een reis trg in de tijd waardoor ge in de middeleeuwe terecht komt en dus ook gn internet ni meer hebt (haha^^)

    Ik wens ik wens... Ik wens alle leerkrachte van de wereld!!!

    [wat moet ge met alle leerkrachte van de wereld -__-]
    je krijgt alle leerkrachte van de wereld maar blijkt dat ze niks weten en dat jij moet lesgeven aan hun O_o

    ik wens dat ik €200 heb om te shoppuh!!

    je vind 200 euro op straat gaa je shoppee blijkt het nep geld te zijn,! jij een dikke boete en misschien zelfs wel de cel xD

    ik wens dat ik het buurmeisje van Tom en Bill ben,!! XD

    Je bent het buurmeisje van Tom en Bill maar het blijkt dat zij jou helemaal niet mogen XD

    ik wens dat....ik tokio hotel ontmoet!

    dat van die leerkrachten van de wereld....dat ze van de wereld af zijn bedoelt ze xD

    je ontmoet tokio hotel...ze moeten helaas wel verder met toeren en je bent vergeten vanalles uit te wisselen

    ik wens datt ik een vriend heb


    HenkAddicted <33