• wie heeft er hier ook zo'n een last van dat je make-up op school zo enorm uitloopt?

    ikke dus heel erg!

    wie heeft er tips?
    misschien een merk die goed is die niet snel uitloopt?
    [ik krijg snel traanogen]



    ik heb al van die patjes bij me [standaard]
    maar de WC's zijn overvol van huppels die hun make-up doen egt niet normaal!

    en ik doe het dan wel eens in de pauze met mn mobiel als spiegel maar tog werkt da niet zow..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)Je can ook gewoon een beetje concealer op je ogen doen en dan oogschaduw opdoen (A)


    wa is da? :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    make up van HEMA :'D
    het klinkt raar, maar dat loopt niet uit :O


    don't Worry...Be gay.

    Ik niet. Ik heb Waterproof mascara en...
    Eigelijk alles van het merk Bourjois. Die oogpotlood is echt supergoed en loopt niet uit!

    Het is wel duur. De poeder is 15 euro, en dan nog mét korting. De mascara is 13 euro. En oogpotlood is 5, 6 of 7 euro.

    Pas op school opdoen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    wa is da? :X
    concealer is tegen wallen en donkere kringen rond je ogen. Soort foundation, maar dan niet voor heel je gezicht bedoelt ^^

    dragen ze bij jou allemaal make-up ??(zip)
    bij mij nu juist namelijk niet:S
    njah,, xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    waar kopen mensen hun WATERPROOF EYELINER=
    ik kan ze nergens vinden :S

    Die kun je overal kopen. Bij de Hema, V&D, Etos, Kruidvat, Ici Paris XL en noem maar op. Meestal staat het er wel op, of een parapluutje. En anders kun je nog vragen aan die mensjes in de winkel. Daar zijn ze namelijk voor.
    x'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik niet
    Want ik doe geen Make-Up:)
    Dus kan je ook niet helpen

    bij mij loopt het nooit uit dus tja ik kan je nie egt helpe wnt ik koop alleen mr waterproef producten << ik hou se selfs op tijdens douchen en dan blijve se sitte


    We can only learn to love by loving.