• Haaii amicae ^_^
    Ik heb een vraagje voor juliie en ik wil dat jullie er eerlijk op antwoorden! Dus geen shit gevraagd enzoo! Nou, hier komt ie.


    Hier op Q. maak je veel vrienden hé, omdat je allemaal "hetzelfde" bent. En dan zeg je dingen van; "Als er iemand aan jouw komt, dan is die dood of doe ikhem/haar wat. Etc." Njaah j kent dat wel? Ze komen hier voor je op enzoo. Maar ze hebben jouw nog nooit gezien, altans vele van hier heben elkaar toch nog nooit gezien. Nu mijn vraag: Als het eropneer komt, je meet die persoon die je hier hebt leren kennen eenkeer, zou je dat dan ook écht doen? Zou je voor die persoon opkomen, die je nét voor de eerste keer hebt gezien, zou je daarvoor zo'n dingen doen?

    Graag eerlijk antwoorden!


    Xoxo'

    Jaa, maar zo een persoon heb ik hier nietx].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik weet niet! Zo iemand heb ik hier op Q niet : )


    Listen to what we're not saying..

    hmm, ik weet het niet..
    Wel voorr Chelsea want aan haar mag egt NIemandt zitten!! :Y)


    Dunno ><

    Ja, je hebt het toch gezegt? wrm wel een grote bek hier en niet in RL ?


    when words fail, music speaks.

    Ja ik wel, Heel veel mensen betekkenen hier alles voor me <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, maar ik ben ook niet dikke hoomies met iemand hier die ik niet in RL ken, en ik dat zowiezo dom vind om dat te zeggen aangezien je op het moment dat het nodig is toch niet bij ze bent.


    blame the bully.

    Ja ik wel, Heel veel mensen betekkenen hier alles voor me <3


    Ook voormij x]

    Hangt van de persoon af.Als hij/zij in echt echt net zoals op Q. is dan wel maar als hij/zij zich op Q. zich helemaal anders gedraagt en over dingen heeft gelogen dan niet.


    The soul needs autumn.

    Hmm ik denk dat het ergens wel te snel wordt gezegd hier, want ja het is en blijft internet en iedereen gedraagt zich hier anders dan in het echt. Ik zou zoiets ook niet beloven. Maar goed, als ik die persoon gemeet zou hebben en ik blijf dezelfde indruk van die persoon hebben en die wordt mij dierbaar dan zou ik altijd voor die persoon opkomen, maar dat doe ik voor iedereen die ik IRL ken en die mij dierbaar zijn. Maar heel eerlijk denk ik niet dat ik voor iemand van Quizlet zoiets zou doen, minder snel dan voor iemand van school ofzo.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ja, want mensen hier betekenen like alles voor mij.

    Hmmm, heb niet meteen zo'n personen.
    En het is maar wat je opkomen voor iemand noemt.
    Ik zal zeker opkomen voor die persoon in kwestie, zou ik altijd doen als het iemand is die ik ken, maar ik ben al geen persoon dat iemand zou kwaad doen, omdat hij/zij dat een ander heeft gedaan.
    Ik zou er wel ruzie mee hebben, maar ik zal hem of haar nooit wat doen, ookal heeft die dan een goede vriend ofzo beledigd.
    Ik raak die met geen vinger aan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tis niet voor iedereen hierzo maar de égte vrienden hier ... jah, ik denk het wel. Nou niet van dat ik die kerel zou vermoorden fzo maar al zeker zeggen dat die hun met rust moet laten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Ook voormij x]

    x] <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet echt zulke personen hier :P

    Ik denk wel dat mensen zich op quizlet veel stoerder voordoen dan ze zijn, sowieso op t internet doen mensen dat..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.